لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده‌های جدید

بازار دیجیتال- شرکت HP به تازگی محصولات جدیدش را به بازار انواع کامپیوترهای شخصی معرفی کرده است. این محصولات جدید در واقع چهار لپ‌تاپ هستند که از پردازنده‌های Ivy Bridge شرکت Intel بهره می‌برند. لپ‌تاپ‌های جدید HP با مدل‌های dv۴-۵۰۰۰، dv۶-۷۰۰۰، dv۷-۶۰۰۰ و g۴-۲۰۰۰ به بازار معرفی شده‌اند. مدل g۴-۲۰۰۰ همچنین از پردازنده‌های Sandy Bridge هم استفاده می‌کند. مدل‌های dv۴ و dv۶ پردازنده i۷-۳۶۱۰QM دارند و کارت گرافیکی آنها از نوع GeForce GT۶۳۰M است. این دو مدل اخیر دارای سیستم صوتی Beats بوده و نمایشگرهایی با اندازه‌های ۱۴ و ۶/۱۵ اینچی دارند.

با این حال اگر به دنبال لپ‌تاپی با قدرت بیشتر هستید، می‌توانید مدل dv۷ را انتخاب کنید. این لپ‌تاپ با پردازنده i۷-۳۷۲۰QM، دارای کارت گرافیک GeForce GT ۶۵۰M همراه با نمایشگر ۱۴ اینچی است.

لپ‌تاپ چهارم که از سری G این شرکت است، انتخاب‌های مختلفی از پردازنده‌های Intel و AMD است که با قیمتی حدود ۶۳۰ دلار عرضه خواهد شد. این در حالی است که مدل dv۶ و dv۷ قیمتی در حدود ۹۴۰ دلار خواهند داشت. شرکت HP اعلام کرده است که این لپ‌تاپ‌های جدیدش را از ماه آوریل وارد بازار خواهد کرد.