لپ‌تاپ‌های جدید با نسل جدید پردازنده‌های  Ivy Bridge

بازار دیجیتال- این روزها همزمان با ورود نسل جدید پردازنده‌های کامپیوتری، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی مجهز به این پردازنده‌های جدید هم تولید و به بازار عرضه می‌شوند. درست به همین دلیل هم شرکت HP به تازگی لپ‌تاپ‌های جدیدش از سری‌های Pavilion G۶ و G۷ را که مجهز به نسل سوم پردازنده‌های ۴ هسته‌ای Ivy Bridge شرکت Intel هستند، به بازار معرفی کرده است.

مدل G۶ و G۷ به ترتیب نمایشگرهای ۶/۱۵ و ۳/۱۷ اینچی دارند و با پردازنده‌های نسل دوم Core i۷ عرضه می‌شوند. مدل G۷ همچنین مجهز به نمایشگر تمام HD است که تصاویر را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. مدل‌های G۶ و G۷ همراه با کارت گرافیک اختصاصی Nvidia GeForce GT ۶۵۰M ۲GB GDDR۵ وAMD Radeon HD ۷۶۷۰M ۱GB DDR۳ عرضه می‌شوند. البته در صورت درخواست خریداران این لپ‌تاپ‌ها با کارت گرافیکی Intel HD ۴۰۰۰ IGP هم می‌توانند ارائه شوند.

هر دو مدل با اسپیکرهای قدرتمند Altec-Lansing که مجهز به تکنولوژی صدای پیشرفته Dolby هستند و با دو پورت USB ۳.۰ به بازار عرضه می‌شوند. با این حال اما شرکت HP هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این لپ‌تاپ‌های جدیدش اعلام و منتشر نکرده است.