یک نوت‌بوک حرفه‌ای با بدنه آلومینیومی ضدخش

بازار دیجیتال- مدل N۴۳SL از نوت‌بوک‌های حرفه‌ای ایسوز است که بدنه آن ضدخش است.

N۴۳SL مجهز به پردازنده‌های نسل دوم Corei شرکت اینتل، مشهور به Sandy Bridge است. شما می‌توانید کانفیگ‌هایی با پردازنده‌های Corei۳، Corei۵ یا Corei۷ را انتخاب کنید. اینها پردازنده‌هایی ۲ هسته‌ای و ۴ هسته‌ای هستند که با انجام عمل Hyper threading توانایی دو برابر کردن هسته‌های خود از طریق ساختن هسته‌های مجازی را دارند. این در حالی است که می‌توانید کانفیگ‌هایی با حافظه RAM تا ۸ گیگابایت را انتخاب کنید. اما ویژگی مشترک بین همه کانفیگ‌های این نوت‌بوک، بهره‌گیری از کارت گرافیکی مستقلNVIDIA GeForce GT ۵۴۰M با ظرفیت حافظه تا ۲ گیگابایت است.

به کمک این کارت گرافیکی، نوت‌بوک شما به راحتی می‌تواند نوت بوکی مناسب برای انجام بازی‌های رایانه‌ای یا اجرای برنامه‌های سنگین گرافیکی باشد.

از نظر پورت‌ها و اتصالات، N۴۳SL در سطحی متوسط است و تنها پورت غیرمنتظره‌ای که روی آن می‌بینیم پورت USB ۳.۰ است. این پورت سرعت انتقال داده‌های به مراتب بالاتری را نسبت به پورت‌های USB ۲.۰ فراهم می‌آورد. این نوت بوک از پورت HDMI برای اتصال آن به HDTV هم بهره می‌برد.

این نوت‌بوک همچنین از نمایشگر ۱/۱۴ اینچی LED با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برد. در کل نمایشگر تصاویر را خیلی شارپ و شفاف نشان می‌دهد. حتی در زیر نور آفتاب هم تصویر کاملا واضح است. همانطور که گفتیم، روی این نوت بوک از فن‌آوریVideo Magic Image enhancement استفاده شده است. به کمک این فن‌آوری، کیفیت محتوا به Full HD۱۰۸۰P با سرعت ۷۲ فریم بر ثانیه افزایش پیدا می‌کند و شفافیت رنگ‌ها نیز بیشتر می‌شود. اسپیکرهای این نوت بوک هم بزرگ‌تر از اسپیکرهای موجود روی نوت‌بوک‌ها هستند و در زیر نمایشگر قرار گرفته‌اند.

به طور کلی می‌توان گفت که N۴۳SL نوت‌بوک خوبی است. علاوه بر اینکه از طراحی زیبا و ارگونومیک بهره می‌برد، مجهز به پردازنده‌های Corei شرکت اینتل و کارت گرافیکیNvidia GeForce ۵۴۰M شده است و در کل کانفیگ‌های قدرتمندی دارد. همچنین همانطور که گفتیم، نمایشگر و اسپیکرهای خوبی نیز دارد. به‌علاوه از پورت USB ۳.۰ هم بهره می‌برد.