اطلاعیه «رایتل»در خصوص آخرین مهلت تکمیل ثبت‌نام

روابط عمومی اپراتور سوم با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید آخرین مهلت تکمیل پیش ثبت‌نام دو شهر تهران و کرج خبر داد. بر اساس این اطلاعیه آن دسته از متقاضیان که در دور اول پیش ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل در دو شهر تهران و کرج در سال ۹۰ اقدام به پیش ثبت‌نام سیم‌کارت‌های دائمی و دیتای «رایتل» کرده‌اند تا روز ۲۲ اردیبهشت فرصت دارند تا جهت تکمیل ثبت‌نام خود اقدام کنند. این مهلت نظر به عدم مراجعه برخی متقاضیان و درخواست‌های موجود و برای آخرین بار تمدید شده و به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود. عدم مراجعه تا تاریخ ذکر شده به منزله انصراف از ثبت‌نام می‌باشد، ضمن لغو پیش ثبت‌نام، شماره انتخابی در اختیار سایرین قرار خواهد گرفت.

دسترسی لازم برای کلیه افرادی که در مرحله اول و در سال ۹۰ اقدام به پیش ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل کرده و شرایط لازم را داشته‌اند فراهم شده است و این عزیزان می‌توانند صرفا از طریق مراجعه به سایت این اپراتور به نشانی www.rightel.ir ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند. پس از تکمیل ثبت‌نام توسط متقاضی، سیم‌کارت طی سه روز کاری به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. در صورت بروز مشکل در سایر موارد، شهروندان گرامی می‌توانند در کلیه ساعات شبانه روز با «مرکز خدمات مشترکین رایتل» به شماره تلفن ۲۳۵۹۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

بازگشایی مجدد سامانه شماره‌های گلچین همراه‌اول

سامانه فروش اینترنتی شماره‌های گلچین همراه اول مجددا آغاز به‌کار کرد.

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱، سامانه فروش اینترنتی شماره گلچین اپراتور اول، با فرآیند جدید و قابلیت‌های بیشترمجددا راه‌اندازی شد. بر اساس این طرح علاقه‌مندان می‌توانند شماره تلفن دلخواه خود را که تاکنون واگذار نشده، از پایگاه اینترنتی همراه اول به نشانی www.mci.ir انتخاب و خریداری نمایند.

از ویژگی جدید این سامانه، سهولت نحوه پرداخت وجه ثبت‌نام از درگاه بانک‌های عضو شتاب است؛ طوری که متقاضی پس از دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت تا ۲۴ ساعت فرصت خواهد داشت از درگاه یکی از بانک‌های عضو شتاب وجه خود را پرداخت کند.

مرکز ماهر، تهدیدات در حوزه تلفن همراه را به اطلاع مردم می‌رساندمعاون گسترش سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: مرکز «ماهر» (مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخداد رایانه‌ای) تا چند روز آینده تهدیدات در حوزه تلفن همراه و راه‌‌‌های مقابله با آن را به طور دائم به اطلاع مردم می‌رساند.

به گزارش ایرنا، «اسماعیل رادکانی» گفت: ماموریت اصلی این مرکز، کاهش احتمال وقوع یا تکرار رخدادهای امنیتی در فضای تبادل اطلاعات کشور است که این ماموریت را باانجام فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، آگاهی رسانی و ایجاد هماهنگی‌های لازم و انجام فعالیت‌های پیشگیرانه انجام می‌دهد. معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: مرکز ماهر هشدارهای امنیتی در حوزه فضای مجازی را به صورت عام به همه دستگاه‌ها می‌دهد. به گفته رادکانی روزانه بیش از۴ هزار ویروس مختلف ایجاد می‌شود که کارکنان سازمان فناوری اطلاعات با آنها مقابله می‌کنند.