دوربینی برای عکاسی در سفرهای تابستانی

بازار دیجیتال- با نزدیک شدن به فصل گرما و تابستان، بازار محصولات ضد آب هم داغ می‌شود. در واقع با تمایل بیشتر کاربران به ورزش‌های آبی در تابستان شرکت‌های مختلف به طراحی و تولید محصولات دیجیتال شخصی ضد آب رو می‌آورند. شرکت Fujifilm هم یکی از این شرکت‌ها است که به تازگی جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال ضد آبش را به بازار معرفی کرده است.

این دوربین که با مدلFinePix XP۱۷۰ به بازار معرفی شده، یک دوربین ضدآب و مناسب برای کاربران خانگی و مسافران است. این محصول مقاومت کافی تا عمق ۳۳ فوتی آب، دمای زیر ۱۰ درجه سانتیگراد، در برابر شوک‌های ناشی از تصادف و افتادن از ارتفاع ۲ متری را دارد.

این دوربین جالب قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۴ مگاپیکسلی را داشته و از یک نمایشگر ۷/۲ اینچی ضد انعکاس نور هم بهره می‌برد.

XP۱۷۰ مجهز به لنز Fujinon واید بوده و قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین همچنین مجهز به قابلیت انتقال بی‌سیم تصویر بوده و از طریق آن به راحتی به انواع دستگاه‌های دیجیتال قابل حمل مانند تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند متصل می‌شود و امکان آپلود سریع عکس روی شبکه‌های اجتماعی را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. البته این کار با کمک اپلیکیشن Fujifilm Photo Receiver امکان‌پذیر است.

این دوربین با انواع دستگاه‌های آندرویدی سازگار است و قابلیت فیلمبرداری با وضوح HD و برابر ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد. این دوربین با توجه به امکان استفاده در شرایط مختلف، مجهز به سیستم لرزشگیر تصویر هم هست.

این دوربین از امکاناتی مانند تشخیص صحنه، تشخیص چهره، کاهش قرمزی چشم و یک باتری لیتیومی که در هر بار شارژ امکان گرفتن ۳۰۰ عکس را دارد، بهره می‌برد. شرکت Fujifilm اعلام کرده است که این دوربین جدیدش را از ماه ژوئن آینده و با قیمت ۲۸۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.