بازار دیجیتال- شرکت HP به تازگی محصولات جدیدی از سری EliteBook خودش را به بازار معرفی کرده است. اولترابوک‌هایFolio ۹۴۷۰m، ۲۱۷۰p، ۲۵۷۰p، ۸۴۷۰p و۸۵۷۰p جدیدترین محصولات HP در بازار نوت بوک‌های فوق باریک هستند. مدل Folio ۹۴۷۰ m بدنه‌ای باریک با ضخامت ۱۹ میلیمتری داشته و وزن آن به کمتر از ۶/۱ کیلوگرم می‌رسد. این نوت بوک فوق باریک برای کاربران تجاری و حرفه‌ای طراحی شده و از نمایشگر ۱۴ اینچی بهره می‌برد. این دستگاه دارای باتری دوم برای افزایش طول زمان کار بوده و از پورت‌هایEthernet، VGA، DisplayPort و USB ۳/۰ بهره می‌برد. این محصول همچنین امکان سازگاری با شبکه بی‌سیم ۴G را هم دارد.

مدل ۲۱۷۰p با وزن ۳/۱ کیلوگرمی سبک‌ترین و باریک‌ترین نوت بوک فوق باریک از سری P است. نمایشگر این دستگاه اندازه ۶/۱۱ اینچی داشته و عمر باتری آن به حدود ۹ ساعت می‌رسد. مدل ۲۵۷۰p اما دارای نمایشگر ۵/۱۲ اینچی است و امکانات ارتباطی مختلفی دارد. مدل ۸۴۷۰p با نمایشگر ۱۴ اینچی‌اش انتخاب مناسبی برای کاربران حرفه‌ای است و مدل ۸۵۷۰p مجهز به نسل سوم پردازنده‌های شرکت Intel است. این دو مدل آخر مجهز به اسپیکرهای قوی SRS Premium Sound Pro هستند. مدل ۸۴۷۰p می‌تواند با سیستم افزایش عمر باتری HP طول عمری تا ۳۶ ساعت داشته باشد.

شرکت HP اعلام کرده است که مدل Folio ۹۴۷۰ m را از ماه اکتبر آینده روانه بازار خواهد کرد و اطلاعاتی درباره قیمت عرضه آن را اعلام و منتشر نکرده است. با این حال اما این شرکت اعلام کرده که اولترابوک‌های ۲۱۷۰p و ۲۵۷۰p را از روز ۲۲ ماه ژوئن به ترتیب با قیمت‌های ۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار به بازار عرضه کرده است. مدل‌های ۸۴۷۰p و ۸۵۷۰p هم از روز ۴ ژوئن با قیمت‌های پایه ۸۹۹ دلار به بالا روانه بازار خواهد کرد.