K800 سونی اریکسون

طراحی k۸۰۰ مانند سایر تلفن‌های سری k سونی اریکسون است. طول این تلفن فقط نیم سانتیمتر بیشتر از k۷۵۰ است. ابعاد این مدل، ١٠٥ در ٤٧ در ٢٢میلیمتر و وزن آن ۱۱۵ گرم است. ساختار تلفن استحکام خوبی دارد. این تلفن دارای دو رنگ قهوه‌ای و مشکی است. در رنگ مشکی، قاب جلوی تلفن از مواد فلزی مانند ساخته شده که دو Soft key به رنگ نقره‌ای در قسمت فوقانی آن مشاهده می‌شود. درطرف راست بلندگو یک دوربین VGA برای مکالمه تصویری در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش TFT تلفن دارای یک قاب آینه‌ای است. شیشه محافظ صفحه نمایش نیز دارای یک ویژگی آینه مانند است و بنابراین در زمان خاموش بودن صفحه نمایش، کل آن مانند یک سطح انعکاسی عمل می‌کند. صفحه نمایش جلوه خاصی به نمای تلفن می‌دهد؛ اما اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند.

سایر قسمت‌های تلفن این مشکل را ندارند و اثر انگشت را نشان نمی‌‌دهند. محل کارت حافظه در طرف چپ تلفن قرار دارد و دارای یک درپوش لاستیکی است. امکان بیرون آوردن کارت حافظه در زمان روشن بودن دستگاه نیز وجود دارد.

گوشی سونی اریکسون مدل k۸۰۰ دارای یک صفحه نمایش TFT با ٢٦٢هزار رنگ و وضوح ٢٤٠ در ٣٢٠پیکسل است. ویژگی آینه مانند این صفحه نمایش، خوانایی آن را در زیر نور مستقیم خورشید تضمین می‌کند. اما هر چه اثر انگشت بیشتری روی آن باشد، خوانایی آن نیز در نور خورشید کمتر است.

سونی اریکسون K۸۰۰ مجهز به یک دوربین ۲/۳مگاپیکسل با کیفیت عالی است. یک دوربین برای مکالمه تصویری نیز روی قاب جلوی تلفن وجود دارد. تصویر مخاطب در یک کادر بزرگ در وسط صفحه نمایش مشاهده می‌شود؛ در حالی که تصویر شما در همان زمان در یک قاب کوچک در پایین گوشه چپ ظاهر می‌شود همچنین این امکان نیز وجود دارد که تصویر خود را در آینه مشاهده کنید؛ یعنی تصویر بر عکس می‌شود و چنین به نظر می‌رسد که به تصویر خود در آینه خیره شده‌اید. حافظه داخلی این گوشی ۶۴ مگابایتی توسط کارت حافظه Memory Stick Micro M۲ ارتقا می‌یابد.گوشی k۸۰۰ سونی اریکسون در زمان حاضر با قیمت یک میلیون و ۸۵۰هزار ریال با گارانتی متفرقه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.