به دلیل کاهش خریدوفروش سیم‌کارت‌های صفر و کارکرده، قیمت این کالای ارتباطی در شمال و مرکز تهران تا سقف 100‌هزار ریال کاهش یافت.

به گفته فعالان بازار در شمال و مرکز تهران، بی‌رونقی بازار سیم‌کارت در چند روز اخیر باعث شد تا تمامی فروشندگان قیمت سیم‌کارت‌های ۰۹۱۲ را کاهش دهند.
در همین حال سیم‌کارت‌های همراه اول در سه منطقه جنوب، شرق و غرب تهران بدون نوسان قیمت نسبت به روز گذشته خریدوفروش می‌شود.
میانگین قیمت فروش سیم‌کارت کارکرده کد «۱» در سه منطقه جنوب، شرق و غرب تهران تا سقف پنج میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال است.
در همین حال سیم‌کارت صفر کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت نیز در پنج منطقه تهران به ترتیب به بهای پنج میلیون و 50‌هزار ریال، سه میلیون و 700هزار ریال، سه میلیون و 50هزار ریال، سه میلیون و 50‌هزار ریال، سه میلیون و 50‌هزار ریال، دو میلیون و 750‌هزار ریال و دو میلیون و 650هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت کارکرده کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به ترتیب به بهای سه میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال، سه میلیون ریال، دو میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال، دو میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال، دو میلیون و ۲۵۰‌هزار ریال، دو میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال و دو میلیون و ۱۰۰هزار ریال فروخته می‌شود.
این در حالی است که تمامی کدهای فوق با کاهش قیمت 100‌هزار ریالی در دو منطقه شمال و مرکز تهران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.