موسیقی بی‌کلام

معرفی سایت امروز برای کسانی است که به موسیقی آن هم از نوع بی‌کلامش علاقه دارند. این سایت که به آدرس www.ariaclick.com است، یک سایت کامل در معرفی موسیقی بی‌کلام، معرفی ابزار آلات موسیقی و ... است.

این سایت بسیار ساده طراحی شده و مطالب موجود در آن به صورت نواری عمودی در بالای صفحه دیده می‌شود که از این میان می‌توان به لیست صفحات اصلی، موسیقی بی‌کلام، مطالب آموزشی، مطالب تفریحی، گالری تصاویر و ... اشاره کرد. گفتنی است هر یک از این قسمت‌ها شامل زیرمجموعه‌های دیگر هم هستند.

پایین این نوار صفحه سایت به یک قسمت تقسیم شده است که به توضیح ابزار‌آلات موسیقی و چگونگی استفاده از آن اختصاص یافته است. به عنوان مثال در توضیح ساز Ocarino یا Ocarina آمده است که : (این آلت موسیقی (ساز) در آسیا، آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا دیده می‌شود و شبیه نای است، که عمدتا از سرامیک یا گل پخته ساخته می‌شود. (لفظ آن به فارسی: آکارینا است). نوع دیگری از آکارینا که از جنس آلومینیوم ساخته شده است. موسیقی‌های بی‌کلام آرام و زیبایی با این دستگاه ساده ایجاد شده.) حتما تا به حال تعدادی از این صدای ساز را از رادیو یا تلویزیون شنیده‌اید ولی تا حالا نمی‌دانستید که با چی زده شده است. این سایت برای آگاهی شما از ساز چند نمونه از آهنگ‌های شاد و آرامی را که با آکارینا زده شده و آهنگ‌های معروفی هم هستند را برای دانلود در صفحه قرار داده است که با دانلود کردن آن می‌توانید از شنیدن بی‌کلام لذت ببرید.