PMP ساده و بدون کلید

بازار دیجیتال- شرکت iRiver جدیدترین دستگاه پخش چندرسانه‌ای خود را (PMP) به بازار این محصولات معرفی کرد. LPlayer ‌نام مدل جدید این شرکت است که به تازگی به بازار عرضه شده است. این دستگاه در دو نسخه ۴ و ۸ گیگابایتی طراحی شده است. این PMP فاقد هر نوع کلید و مجهز به یک صفحه نمایشگر لمسی ۲ اینچ است. وضوح تصاویر پخش شده از این نمایشگر به ۲۴۰×۳۲۰ می‌رسد.

مدل LPlayer قابلیت پخش فایل‌های موسیقی با فرمت MP۳ وOGG ،WMA و Flac را دارد. فایل‌های ویدئویی به نمایش درآمده توسط این PMP هم با فرمت MPEG۴، WMV، WMA است. فرمت JPEG، BMP، PNG و Gif فایل‌های عکس قابل نمایش توسط این PMP است.این دستگاه مجهز به یک رادیو FM است که علاوه بر امکان دریافت برنامه‌های ۲۰ شبکه رادیویی امکان ضبط آن برنامه را هم به کاربران می‌دهد. همچنین این PMP قابلیت ضبط صدای دیجیتالی را هم دارد. مجهز بودن به میکروفون از دیگر قابلیت‌های این دستگاه پخش چندرسانه‌ای است.

مدل LPLAYER با باتری قابل شارژ است و با هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۵/۱۶ ساعت موسیقی و ۱۳ ساعت فیلم را دارد.

PMP جدید شرکت iRiver بسیار کوچک و به اندازه جیبی طراحی شده است. ابعاد این دستگاه برابر با ۵۱/۰×۶۹/۱×۳۶/۲ اینچ است و وزن آن برابر ۴۵ گرم است.

این شرکت PMP خود را با ظرفیت ۴گیگابایتی با قیمت ۹۹/۱۰۹ دلار و با ظرفیت ۸ گیگابایتی را نیز با قیمتی برابر ۹۹/۱۵۹ دلار به فروش می‌رساند.