2920 Acer Aspire همسفر خوش سفر

بازار دیجیتال- در دهه اخیر استفاده از کامپیوتر در کشور ما به خصوص در حیطه سیستم‌های خانگی رشد بسیار چشمگیری داشته است که Notebook و سیستم‌های (Portable) نیز در این میان سهم عمده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند و این روند به علت ارتقای هر روزه قابلیت‌ها و مزیت‌های نوت‌بوک‌های جدید و نیز آشنایی هرچه بیشتر کاربران با مزایای مذکور روز به روز فزونی یافته و سهم عمده‌ای از فروش بازار انفورماتیک را به خود اختصاص داده است.

شرکت بزرگ و صاحبنام Acer که یکی از تولیدکنندگان باسابقه محصولات کامپیوتری و پیشرو در عرصه تولید Notebook است، در ۱۰سال اخیر با تولید حجم وسیعی از نوت‌بوک‌های متنوع خود، بازار جهانی را تصاحب کرده است.

در میان نوت‌بوک‌های تولیدی این شرکت، سری Aspire در بازار ایران از فروش خوبی نسبت به سری‌های دیگر نوت‌بوک‌های Acer برخوردار است که کاربران دلیل آن را، تعامل زیبایی و کارایی می‌دانند که در سری Aspire بسیار به چشم می‌آید.

به گزارش سازگار ارقام، یکی از مدل‌های مناسب سری Aspire که قیمت مناسبی در میان نوت‌بوک‌های ۱۲اینچ بازار برای آن در نظر گرفته شده است مدل AS۲۹۲۰ است که با پردازنده ۰۰GHzا/ ۲ شرکت Intel با ۲GB حافظه و گرافیکIntel X۳۱۰۰ و با ۲۵۶MB حافظه گرافیکی به بازار ارائه شده است.

نوت‌بوک AS۲۹۲۰ که توسط گارانتی سازگار در بازار ایران حمایت می‌شود، قابلیت‌های یک نوت‌بوک کامل را داشته و از تمامی امکانات صوتی-تصویری برخوردار است. صفحه نمایش Crystal bright، سیستم صوتی Dolby Digital، دوربین برای ارتباطات تصویری، بلوتوث و کارت‌خوان ۵×۱ مجموعه کامل امکاناتی است که به شما اجازه لذت بردن بیشتر از این نوت بوک را می‌دهد تا در عین حال از وزن کم و کارآیی بالای این نوت بوک بهره‌مند شوید.این لپ‌تاپ همچنین به یک هارددیسک ۱۶۰گیگابایتی، صفحه نمایش ۱/۱۲اینچی با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و کارت گرافیک intel GMA X۳۱۰۰ با ظرفیت ۱۲۸مگابایت مجهز است.