بهترین دوربین گوشی‌دار در اروپا!

گوشی SGH-G۸۱۰ سامسونگ، موفق شد جایزه بهترین گوشی دوربین دار اروپا را از آن خود کند. به گزارش تالیانیوز، دوربین گوشی G۸۱۰ سامسونگ از سوی انجمن صدا و سیمای اروپا (EISA) موفق به کسب مقام نخست شد و جایزه ویژه برترین گوشی دوربین‌دار اروپا در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ را به دست آورد.

به گفته مسوولان انجمن EISA، تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی G۸۱۰ سامسونگ، کیفیت بسیار بالای دوربین این گوشی را تایید می‌کند و از این رو، انجمن EISA اروپا، جایزه بهترین دوربین تلفن‌همراه را به این گوشی اختصاص داد.گفته می‌شود مسوولان شرکت سامسونگ نیز از دریافت جایزه ویژه از سوی انجمن EISA اروپا هیجان زده شدند. این در حالی است که دریافت این جایزه از سوی مسوولان سامسونگ غیر قابل پیش‌بینی و باور نکردنی بوده است.

گفتنی است گوشی SGH-G۸۱۰ سامسونگ به دوربین دیجیتال ۵مگاپیکسلی با قدرت بزرگ‌نمایی ۳x به صورت اپتیکال و لنز کشویی مجهز شده است. علاوه بر این دوربین این گوشی، قابلیت بزرگ‌نمایی ۴x به صورت دیجیتال را نیز داراست و فلش Xenon را در خود جای داده است.

همچنین بخش نرم‌افزار دوربین این گوشی امکانات به‌روزی نظیر سیستم شناسایی چهره، تثبیت تصویر، حساسیت بالای ISO، تصویربرداری دقیق(macro)، تصاویر پاناروما و بسیاری از سرویس‌های ویژه دوربین‌های دیجیال کنونی را به خود به همراه دارد.