بانک اطلاعات دارویی

بازار دیجیتال- اگر به دنبال اطلاعات درباره دارویی خاصی هستید سایت www.irdrug.com را به شما معرفی می‌کنیم. این سایت به شما کمک می‌کند تا در زمینه داروها اطلاعات جالب و کاربردی را به دست بیاورید.

مطالب موجود در این سایت به صورت نواری افقی در بالای صفحه دیده می‌شود. از این میان می‌توان به اطلاعات دارویی، تبادلات دارویی، معرفی داروی جدید، داروها و تداخلات معرفی شده، داروهای تخصصی، داروهای گیاهی، داروهای خطرناک در دوران بارداری، داروهای اشتهاآور و ضد اشتها و ... اشاره کرد. این سایت همچنین دارای قسمت‌های متنوع دیگری از جمله توصیه‌های بهداشتی هم هست که با انتخاب آن می‌توانید اطلاعات جالبی را به دست آورید. یکی از این توصیه‌ها مربوط به بوی بد دهان است که این قسمت حتما به درد افراد روزه‌دار می‌خورد. با انتخاب این قسمت پنجره‌ای پیش روی شما باز می‌شود که در ابتدا توضیحاتی در مورد بوی دهان ذکر شده است و بعد از آن علت و عوامل بوی دهان که ممکن است ناشی از عوامل گوناگونی همچون عوامل بیماری‌زا، بیماری‌های عمومی بدن، دارو و ... باشد، ذکر شده است. همچنین در پایان این بخش راه‌های درمان و پیشگیری نیز برای کاربران بیان شده است. از دیگر قسمت‌های جالب این سایت قسمت پوست و مو و زیبایی است. در این قسمت می‌توانید اطلاعات جالبی در مورد مراقبت از پوست و مو، جوش صورت و داروهای ضد آکنه، فرآورده‌های ضد آفتاب، چروک صورت، شوره سر، ریزش مو، تاریخچه آرایش و ... به دست آورید.

همچنین اگر جزو آن دسته افرادی هستید که دنبال داروی خاصی هستید، اما این دارو در داروخانه محل زندگیتان یافت نمی‌شود کافی است گزینه راهنمایی و تهیه داروهای کمیاب را انتخاب کنید، این بخش شما را کمک می‌کند این داروی کمیاب را از چه مکان‌های دیگری تهیه کنید.