7310 SuperNova وارد بازار شد

گوشی ۷۳۱۰ SuperNova محصول شرکت فنلاندی نوکیا با گارانتی رسمی و به قیمت دومیلیون و ۲۵۰هزار ریال وارد بازار تلفن همراه کشور شد.

این گوشی که در ماه ژوئن سال ۲۰۰۸ میلادی به بازارهای جهانی معرفی شده است، هم اکنون در بازار تلفن همراه کشور در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

نوکیا مدل ۷۳۱۰ Supernova در ابعاد ۱۰۶ در ۵ / ۴۵ در ۴ و ۱۲ میلی‌متر به رنگ‌های آبی، سبز، صورتی، نقره‌ای، ارغوانی و زرد طراحی شده و ۸۳ گرم وزن دارد.

این گوشی که از مدل‌های سری ۴۰ نوکیا به شمار می‌رود از باندهای GSM ۹۰۰ / ۱۸۰۰ / ۱۹۰۰ پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش به کار رفته در۷۳۱۰ Supernova دو اینچی است که از قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ با رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل برخوردار است. زنگ‌های پلی‌فونیک ۶۴ کاناله و MP۳ با قابلیت دانلود، دفترچه تلفن تصویری، microUSB نسخه‌ دو، مرورگر HTML، قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های SMS، MMS، IM و ایمیل، جاوا MIDP ۲ / ۰، پخش‌کننده MP۳/AAC/AAC+/eAAC+/WMA و MPEG-۴، T۹، هندزفری داخلی، شماره‌گیر صوتی، دستور صوتی و یادداشت صوتی از مشخصه‌های دیگر این گوشی است.

همچنین این گوشی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی با اندازه تصویری برابر با ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است و از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توان به رادیو FM به همراه RDS اشاره کرد. حافظه‌ داخلی ۳۲ مگابایتی مدل فوق با کارت حافظه جانبی microSD حداکثر تا چهار گیگابایت افزایش می‌یابد.