صورتحساب 19‌هزار دلاری  برای تلفن‌همراه

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که یکی از مشترکان تلفن همراه آمریکایی، مجبور به پرداخت هزینه ۳۷۰/۱۹‌هزار دلاری برای استفاده از تلفن‌همراه خود شد.

این مرد جوان از مشترکان تلفن‌همراه شبکه مخابراتی AT&T است و در عین ناباوری از بی‌اطلاعی قبلی خود در رابطه با این صورتحساب گران، اظهار نارضایتی کرده است.

به گفته مالک این خط تلفن‌همراه، مسافرت کوتاه‌‌مدتی که وی به یکی از شهرهای کشور کانادا داشته است، باعث صدور قبض ۱۹‌هزار دلاری برای وی شده است. او از اینکه مسوولان شرکت مخابراتی AT&T هیچ‌گونه اطلاع قبلی در رابطه با این میزان صورت‌حساب سنگین به وی نداده بودند، اظهار نارضایتی کرد.

این در حالی است که بیشترین مبلغ وارد شده در این صورتحساب، مربوط به پیام‌های کوتاه ارسال شده از این خط است که هزینه این پیامک‌ها با طرح بدون‌مرز اپراتور AT&T، بسیار گران‌تر از قیمت عادی محاسبه شده است.

به گفته مسوولان AT&T، وی همچنین از تلفن‌همراه شخصی خود برای دسترسی به اینترنت از طریق رایانه لپ‌تاپ روی سرویس AirCard اقدام کرده است و ۲۱ بار از سرویس پست‌الکترونیکی و ارسال تصویر استفاده کرده که به علت خروج وی از مرز آمریکا، صورتحساب او چندین هزار دلار محاسبه شده است.