آب درمانی

بازار دیجیتال- معرفی سایت امروز یک سایت پزشکی است. وب سایت علمی- درمانی شفاگر به آدرس www.irshafa.ir اولین و تنها پایگاه اینترنتی است که انواع بیماری‌ها را از طریق آب درمانی معالجه می‌کند. از میان این بیماری‌ها می‌توان به انواع سرطان، بیماری‌های پوستی، بیماری‌های دستگاه گوارش، بیماری‌های کبدی، بیماری عروقی، بیماری‌های مجاری تنفسی و ... اشاره کرد. البته برای درمان با این طب طبیعی باید در سایت عضو شوید تا مراحل درمانی توسط متخصص طب آب درمانی برایتان صورت گیرد.

مطالب دیگری نیز در این سایت دیده می‌شود که این مطالب به صورت نواری افقی در بالای صفحه به نمایش گذاشته شده‌اند. درمان با داروهای گیاهی، دانشگاه‌های پزشکی، بانک اطلاعات بیماری‌ها، گیاهان دارویی، اعتیاد و مواد مخدر توصیه‌های پزشکی، سایت‌های مرجع پزشکی، اخبار روز پزشکی، اطلاعات دارویی و ... از مطالب موجود در این سایت است.

یکی از قسمت‌های جالب این سایت که به شما حتما کمک خواهد کرد بخش نکات بهداشتی است. در این قسمت می‌توانید اطلاعات و نکات جالبی در مورد قولنج نوزادان، کمردرد در کودکان، آثار دود سیگار محیطی،‌ آسم ناشی از ورزش، ورزش در هوای گرم، پیشگیری از آسیب‌ چشم در ورزش، استفاده از رنگ مو، علائم آپاندیسیت، ۲۰ نکته در مورد آب، درمان تاول پا، مقابله با افسردگی، مقابله با چربی مو و ... به دست آورید.

همچنین با انتخاب قسمت مقالات پزشکی می‌توانید مقالات زیادی در مورد انواع بیماری‌ها مانند بیماری‌های چشمی، رژیم غذایی و بیماری‌ها، خواص گیاهان و میوه‌ها، چاقی، لاغری، اعتماد به نفس، ورزش و سلامتی، فشار خون، ویتامین‌ها و املاح، آرامش ذهنی، شناختن خویشتن، زیبایی و ... را به دست آورید. پس اگر مایلید راه‌های مبارزه با انواع بیماری‌ها، راه‌های درمان بیماری و اطلاعات جالبی در مورد بیماری‌ها به دست آورید حتما به این سایت سر بزنید و در آن عضو شوید.