مانیتورهای جدید LG

بازار دیجیتال - مدل W۲۴۵۲V به‌عنوان مانیتور جدید ۲۴اینچ LG در بازار داخلی معرفی شد.

طبق اعلام مادیران نمایندگی فروش مانیتورهای LG در بازار داخلی، W۲۴۵۲V یک مانیتور صفحه عریض است که وضوح تصویر آن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ نقطه در اینچ و نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰۰:۱ است.

تجهیز به تکنولوژی DFC، صفحه نمایش گسترده برای مشاهده پنجره‌های متعدد و اطلاعات گسترده، زاویه دید ۱۷۰درجه افقی و عمودی و تجهیز به ورودی‌های HDMI و DVI از ویژگی‌های این مانیتور است.

این مانیتور همچنین قابلیت نمایش تصویر در تصویر را داشته و به کلیدهای FUN و Visualosd برای تنظیمات خاص تصویر مجهز است.

زمان پاسخ‌دهی این مانیتور به تصویر نیز دو میلی ثانیه است.

W۲۴۵۲V همچنین به موتور پردازش تصویر فلترون اف انجین برای ارتقای کیفیت تصویر مجهز است.

این مانیتور با قیمت ۴۳۲ هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.مدل‌های W۲۲۸۴F و L۲۲۷WSG نیز به عنوان مانیتورهای جدید ۲۲اینچ این برند در بازار داخلی معرفی شدند.

طبق اعلام این نمایندگی، W۲۲۸۴F یک مانیتور ۲۲اینچ از سری رویایی است که وضوح تصویر آن ۱۰۵۰×۱۶۸۰ نقطه در اینچ و زاویه دید آن ۱۷۰درجه عمودی و ۱۷۶درجه افقی است.

تجهیز به تکنولوژی DFC، نسبت کنتراست ۳۰۰۰۰:۱ و تجهیز به صفحه نمایش گسترده برای مشاهده پنجره‌های متعدد و اطلاعات گسترده از ویژگی‌های این مانیتور است.

این مانیتور همچنین به ورودی DVI و موتور پردازش تصویر برای ارتقای کیفیت تصویر مجهز است و با قیمت ۳۰۲هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل L۲۲۷WSG نیز یک مانیتور ۲۲اینچ و صفحه عریض است که وضوح تصویر آن ۱۰۵۰×۱۶۸۰ نقطه در اینچ و نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰۰:۱ است.تجهیز به موتور پردازش تصویر اف انجین برای ارتقای کیفیت تصویر و زاویه دید ۱۷۰درجه عمودی و ۱۷۶ درجه افقی از سایر ویژگی‌های این مانیتور است. این مانیتور باقیمت ۲۹۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.