یک PMP جدید با ویژگی‌های متنوع

بازار دیجیتال- شرکت iRiver که یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار محصولات دیجیتال شخصی و انواع دستگاه‌های MP۳ Player است، به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرده است.

این محصول جدید یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای قابل حمل است که با مدل B۲۰ به بازار معرفی شده است.

B۲۰ یک PMP کاملا کاربردی با ویژگی‌های متنوع و مختلف است. این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌‌های حافظه Mini-SD را هم به کاربرانش می‌دهد. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه همچنین برابر ۴ گیگابایت است.

این PMP قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های MP۳، WMA و OGG را داشته و امکان اجرای فایل‌های متنی را هم به کاربرانش می‌دهد. B۲۰ که در سه نسخه یک، ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی شده، قابلیت نمایش عکس و فیلم را هم دارد. این PMP مجهز به یک میکروفون داخلی بوده و قابلیت ضبط صدای دیجیتالی را هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این دستگاه دارای رادیوی FM بوده و امکان ضبط برنامه‌های رادیویی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این محصول دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۴/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح QVGA یا ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل و ۲۶۰۰۰۰ رنگ به نمایش می‌گذارد.

B۲۰ دارای باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۲۷ ساعت موسیقی و ۵ ساعت فیلم را به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه امکان پخش موسیقی در هشت حالت مختلف را دارد.

این PMP همچنین مجهز به بازی‌های کامپیوتری هم بوده و از ساعت زنگ‌دار هم بهره می‌برد.

PMP جدید iRiver دارای یک پورت USB پرسرعت نسخه ۲ و یک پورت ورودی ۵/۳ میلیمتری است. B۲۰ ابعادی برابر ۱۵×۴۹×۹۹ میلیمتر داشته و وزن آن به ۷۱ گرم می‌رسد.

iRiver هنوز قیمت دقیق و تاریخ عرضه این محصول جدید را اعلام و منتشر نکرده است.