لپ‌تاپ‌های پرفروش DELL

بازار دیجیتال - مدل‌های STUDIO ۱۵۳۵ و LATITUDE E۵۵۰۰ به عنوان لپ‌تاپ‌های میان‌قیمت و پرفروش DELL در بازار داخلی معرفی شدند.

طبق اعلام زیگورات، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های DELL در بازار داخلی، مدل ۱۵۳۵ از سری STUDIO به پردازنده INTEL CORE ۲ DUO T۸۳۰۰ و رم ۳ گیگابایتی مجهز است.

هارددیسک این لپ‌تاپ نیز ظرفیتی معادل ۳۲۰ گیگابایت SATA دارد.

STUDIO ۱۵۳۵ همچنین به صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچی از نوع WXGA با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ، کارت گرافیک ATI VIDEO HD ۳۴۵۰ با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت، مودم V۰۹۲، شبکه کابلی ۱۰۰/۱۰، چهار درگاه USB و وب‌کم دو مگاپیکسلی مجهز است.

تجهیز به کارت‌خوان با قابلیت خواندن ۸ نوع کارت حافظه، بلوتوث، شبکه بی‌سیم، خروجی مانیتور، خروجی HDMI و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.این لپ‌تاپ با قیمت یک‌میلیون و ۲۹۹هزار تومان و ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.

این لپ‌تاپ با قیمت یک‌میلیون و ۲۹۹هزار تومان و ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.

طبق اعلام زیگورات، مدل E۵۵۰۰ از خانواده LATITUDE نیز به پردازنده INTEL CORE ۲ DUO T۷۲۰، رم یک گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت SATA مجهز است.E۵۵۰۰ همچنین به صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچی از نوع WXGA با وضوح ۸۰۰×۱۲۸۰ نقطه در اینچ و کارت گرافیکی NVIDIA QUDRO NVS ۱۳۵ MB مودم V.۹۲، شبکه کابلی ۱۰۰۰/۱۰۰/۱۰ و چهار پورت USB مجهز است.

این لپ‌تاپ همچنین به وب کم سه مگاپیکسلی، کارتخوان با قابلیت خواندن ۸ نوع کارت حافظه، شبکه بی‌سیم و ... مجهز است.

این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۵۰هزارتومان و ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد.