دوازده گوشی هوشمند نوکیا با یک سری از ویژگی‌ها و نام‌های مستعار همراه با برنامه تولیدی این شرکت فنلاندی در اینترنت فاش شد.

اولین گوشی از این سری Corolla نامیده می‌شود که دارای دوربین هشت مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۳ اینچی VGA با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و صفحه کلید کامل QWERT است. دو گوشی بعدی Ivalo و Eitri نامیده می‌شوند که دارای صفحه نمایش ۵/۳ اینچی لمسی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و انتقال دهنده FM هستند، اما ویژگی‌های مهم Ivalo شامل ۳۲ گیگابایت حافظه ROM، aGPS،

Wi-Fi، خروجی تلویزیون و بلوتوث است. Athlon گوشی بعدی است که از چهار باند شبکه GSM, HSDPA، دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلش xenon و ۸ تا ۱۶گیگابایت حافظه ROM پشتیبانی می‌کند. IP۰۸ که با نام RM-۳۳۱ شناخته می‌شود، دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ، کلیدهای ناوبری Naviscroll، صفحه کلید کامل QWERTY و AGPS است. Shakira گوشی دیگری است که مستطیل شکل بوده و از WiFi برخوردار است و همچنین گوشی Stella جانشین E۵۱ به حساب می‌آید و دارای AGPS، دوربین ۳ مگاپیکسلی با فلش LED و WiFi است. Terra شبیه Stella است، اما دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و Gwen مستطیل شکل و دارای AGPS، دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلش LED است. Madeleine گوشی دیگر از این سری است که کشویی بوده و دارای صفحه کلید کامل QWERTY، بلوتوث، WiFi، رادیو FM و دروبین ۲/۳ مگاپیکسلی و پشتیبانی از پلت فرم N-Gage با کلیدهای بازی است.گوشی دیگر از این گروه Jig است که دارای صفحه نمایش ۴/۲ اینچی و کشویی است و از چهار باند شبکه GSM, HSDPA و دوربین ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.