با قرار گرفتن در آستانه سال نو و افزایش تقاضا برای خرید سیم‌کارت‌های اعتباری سرانجام پس از مدت‌ها رکود، جنب‌و‌جوشی در بازار سیم‌کارت ایجاد شده اما بخت دائمی‌ها همچنان خواب است. به گزارش فارس، مدتی است بازار سیم‌کارت جنب‌و جوش زیادی به خود ندیده بود اما قرار گرفتن در آستانه سال نو توانست سکوت این بازار را برهم بزند. همچنان خرید و فروش در بازار سیم‌کارت‌های دائمی نه هیجانی بلکه برحسب تقاضا و موردی است و رکود در این بازار ادامه دارد. با از بین‌رفتن علاقه به پرداخت هزینه سنگین برای سیم‌کارت، بخت سیم‌‌کارت‌های اعتباری یاد شده و اکنون در بازار شب عید نیز اقبال اعتباری‌ها و تقاضا برای خرید این سیم‌کارت‌ها بیشتر شده است.

قیمت اصلی سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ‌ایرانسل، رایتل و تالیا به ترتیب ۶۰۰، ۱۰، ۵، ۲۰ و ۷ هزار تومان است که در بازار سال نو سیم‌کارت، این سیم‌کارت‌ها به ترتیب با قیمت‌های ۱۵، ‌۵ و ۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسند و قیمت سیم‌کارت تالیا نیز بسته به تقاضا متغیر است.

اکثر خرید و فروشی که در بازار سیم‌کارت انجام می‌شود روی سیم‌کارت‌های دائمی صفر و کارکرده همراه اول و اعتباری صفر همراه اول و اعتباری صفر ایرانسل است. خرید و فروش سیم‌کارت‌های اعتباری کارکرده همراه اول و ایرانسل کم و در صورت خوب بودن شماره انجام می‌شود.