AOC و استفاده از تکنولوژی جدید WLED
بازار دیجیتال-AOC یک مانیتور جدید به بازار عرضه کرده است که به تکنولوژی جدید WLED مجهز است.

طبق اعلام مادیران، نمایندگی فروش مانیتورهای این برند در بازار داخلی، در حال حاضر همه نمایشگرهای موجود در بازار برای نمایش مناسب تصویر نیاز به نور پس زمینه دارند که این نور پس‌زمینه توسط لامپ‌های فلورسنت (CCFL) تامین می‌شود. اما در مانیتور جدید AOC مدل V22 این نور پس زمینه با تکنولوژی جدید WLED و توسط لامپ‌های LED تامین می‌شود.
تکنولوژی WLED موجب افزایش نسبت کنتراست، یکنواختی نور صفحه و نمایش واقعی رنگها شده و با این ویژگی‌ها انتخابی مناسب برای کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود. از دیگر مزایای این تکنولوژی می‌توان به توان مصرفی بسیار پایین، وزن و حجم کم و شفافیت تصویری بسیار بالا اشاره کرد.
مانیتور AOC مدل V22 تنها مانیتور 22 اینچ صفحه عریضی است که دارای تکنولوژی WLED است و با گارانتی شرکت مادیران و قیمت مناسب به بازار عرضه شده است. از مشخصات ویژه این مانیتور می‌توان به کنتراست 100,000:1، بدنه بسیار باریک (ضخامت 18میلی‌متر)، رزولوشن (وضوح‌تصویر)1050×1680،تجهیز به ورودی HDMI، وب کم، میکروفن، اسپیکرمخفی و زمان پاسخ دهی بسیار سریع (2میلی‌ثانیه) اشاره کرد.
زاویه دید V۲۲ نیز ۱۶۰ درجه افقی و عمودی و شدت روشنایی آن ۲۸۰اCD/M۲است.
این مانیتور 8/3 کیلوگرمی قابلیت نمایش 16.7میلیون رنگ را داشته وبا قیمت 249‌هزار تومان و ضمانت شرکت مادیران به فروش می‌رسد.