بازار دیجیتال- یک محصول جالب و منحصر به فرد به بازار پر رونق انواع لپ‌تاپ‌ معرفی شده است. این لپ‌تاپ جالب و متفاوت را شرکت شارپ و با مدل Mebius PC-NJ۷۰A به بازار معرفی کرده است. Mebius PC-NJ۷۰A از یک قابلیت منحصر به فرد بهره می‌برد. این محصول دارای یک حسگر اپتیکال به صورت پد لمسی روی نمایشگر LCD خود است که امکانات متفاوتی را به کاربرانش می‌دهد. این پد لمسی با اندازه ۴ اینچ امکان کار به صورت یک ماوس معمولی را داشته و حتی می‌تواند چندین اثر انگشت را هم تشخیص دهد. علاوه بر اینها، این قابلیت جالب امکان تشخیص دست‌خط را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

پد لمسی تعبیه شده روی LCD این لپ‌تاپ می‌تواند در یک لحظه اثر چهار انگشت مختلف را تشخیص دهد و در هنگام روشن بودن کامپیوتر امکان دسترسی به میانبرهای متنوع مانند e-book‌ها، فرهنگ‌های لغت، بازی‌ها و عکس‌ها را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

این لپ‌تاپ جدید با زبان‌های انگلیسی، چینی و کره‌ای سازگار بوده و قابلیت تشخیص واژه‌ها و کاراکترهای این زبان‌ها را دارد.

کاربران علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری هم می‌توانند با استفاده از پد لمسی این دستگاه از بازی‌های متنوع قابل اجرا توسط آن لذت ببرند.

Mebius PC-NJ۷۰A دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۱/۱۰ اینچ بوده و مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ویستا است. پردازنده این لپ‌تاپ محصول شرکت Intel و از نوع N۲۷۰ Atom است. ظرفیت ‌هارددیسک این دستگاه برابر ۱۶۰ گیگابایت بوده و گنجایش حافظه رم آن به یک گیگابایت می‌رسد. این لپ‌تاپ جدید همچنین مجهز به امکاناتی مانند بلوتوث، شبکه بی‌سیم و وب‌کم هم هست.

شرکت شارپ به تازگی اعلام کرده است که این لپ‌تاپ جدید و منحصر به فردش را در اواخر ماه مه‌امسال با قیمت حدود ۸۰۸‌دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.