پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در هفته گذشته

فروشندگان گوشی تلفن همراه ۶۶۰۰ اسلاید، N۷۸‌، N۹۵ هشت گیگابایتی از برند نوکیا، T۶۵۰ و K۷۷۰ از سونی اریکسون و B۳۰۰، M۳۵۱۰ و F۴۸۰ از سامسونگ‌، Touch Viva ‌،Diamond Touch از اچ تی سی را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی بازار تلفن همراه طی هفته‌ای که گذشت نام بردند.

فعالان بازار قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل‌ها را مهمترین علت استقبال اکثر متقاضیان گوشی‌های فوق می‌دانند.

فروشندگان گوشی‌های نوکیا مدل ۶۶۰۰ اسلاید را به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل این برند طی هفته‌ای که گذشت معرفی کردند و قیمت آن را با گارانتی اصلی به بهای ۲۹۲‌هزار تومان اعلام کردند.

TFT با قابلیت نمایش ۱۶‌میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری۲/۳ مگاپیکسل دارای لنز کارل زایس و فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم CIF، حاظفه داخلی ۷۰ مگابایتی از مشخصات فنی گوشی N۷۸ نوکیا به شمار می‌آید.

این مدل نوکیا نیز با قیمت ۲۱۵‌هزارتومان در سطح بازار تلفن همراه به فروش می‌رسد. در این میان گوشی N۹۵ هشت گیگابایتی نیز با قیمت ۴۲۰‌هزار تومان توانست در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دومVGA‌، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲‌هزار و ۱۴۴ رنگ از مشخصات فنی گوشی T۶۵۰ و صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۲۶۲‌هزار و ۱۴۴ رنگ‌، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۲ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم VGA و ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت از ویژگی‌های مشخصات فنی گوشی K۷۷۰ به شمار می‌آید.

در این میان سه مدل B۳۰۰، M۳۵۱۰ و F۴۸۰ که به بهای حدود ۴۹،۱۳۵‌، ۳۰۵ فروخته می‌شود، به عنوان گوشی‌های خوش فروش این برند در سطح بازار تلفن همراه عنوان شدند.دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۵ مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک، صفحه نمایش از نوع TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶‌هزار و ۱۴۴ رنگ از مشخصات فنی گوشی F۴۸۰ به شمار می‌آید.

گوشی Touch Viva که با گارانتی رسمی به بهای ۳۲۰‌هزار تومان فروخته می‌شود در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های اچ تی سی قرار گرفته است.

صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۶۵۵‌هزار و ۳۶ رنگ‌، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD از مشخصات فنی گوشی Touch Viva اچ تی سی به شمار می‌آید.گوشی Diamond Touch اچی تی سی نیز با قیمت ۵۴۰‌هزار تومان توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار بگیرد.