Mp3 player با امکان انتقال تماس‌های تلفنی

بازار دیجیتال- یک محصول متفاوت برای کاربران علاقه‌مند و اهل استفاده از محصولات لوکس و زیبا به بازار معرفی شده است. این محصول را که در واقع یک mp۳ player است، شرکت بزرگ Philips تولید و به بازار معرفی کرده است.

این mp۳ player با مدل SA۲۴۲۷BT از سری محصولات GoGear LUXE این شرکت به بازار معرفی شده است. SA۲۴۲۷BT طراحی ساده اما براق و زیبایی دارد که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. بدنه این محصول انحنای کمی داشته و هیچ کلیدی روی آن دیده نمی‌شود. این دستگاه دارای کلیدهای کاملا لمسی بوده و نمایشگر آن از نوع LCD با امکان نمایش تنها یک خط از اطلاعات است.

mp۳ player جدید شرکت Philips مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۲ گیگابایت می‌رسد. این محصول دارای تکنولوژی کاهش صداهای زائد محیطی است که به این دلیل کیفیت پخش موسیقی را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این دستگاه مجهز به رادیوی FM بوده و دارای یک پورت USB برای اتصال به انواع کامپیوترهای شخصی است. SA۲۴۲۷BT همچنین با ویندوزهای ۲۰۰۰،ME ،XP و VISTA سازگار بوده و امکان شارژ شدن از طریق این پورت را هم دارد.

با این همه اما ویژگی مهم و جالب این mp۳ player مجهز بودن آن به ابزار ارتباطی بلوتوث است که از طریق آن امکان انتقال تماس‌های تلفنی از روی تلفن‌همراه روی این دستگاه را به کاربران می دهد.

ابعاد این محصول برابر ۴/۱۱×۹/۲۲×۵۸ میلیمتر بوده و وزن آن به ۲۱ گرم می‌رسد.

Philips اعلام کرده است کهmp۳ player جدید و جالبش را تا ماه آینده روانه بازار می‌کند تا در دسترس عموم قرار بگیرد.