یک Mp3 player سبک و جیبی

بازار دیجیتال- یک mp۳ player جدید با ابعاد کوچک و قابل حمل به بازار معرفی و عرضه شده است. این محصول جدید را شرکتی چینی با نام TYPHOON تولید و به بازار عرضه کرده است. TYPHOON دارای حافظه داخلی است که ظرفیت حافظه آن به ۲ گیگابایت می‌رسد تا به این ترتیب امکان ذخیره حدود ۳۰۰ فایل موسیقی را به کاربرانش بدهد. این دستگاه قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳ ،WMA ،WAV و SMV را داشته و عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG و BMP را هم برای کاربرانش نمایش می‌دهد.

این محصول همچنین امکان اجرای فایل‌های متنی،e-book و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVI ،MPG و WMV را هم پخش و اجرا می‌کند.TYPHOON دارای یک نمایشگرLCD با اندازه ۵/۱ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۱۲۸×۱۲۸ پیکسل و تعداد رنگ ۶۵۰۰۰ رنگ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر همچنین چند زبانه است.

این محصول دارای قفل کلید بوده و از یک رادیوی FM هم بهره می‌برد. این دستگاه امکان پخش صدا در هفت حالت مختلف را داشته و دارای یک باتری قابل شارژ هم هست که در هر بار شارژ، امکان پخش مداوم ۱۰ ساعت موسیقی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.TYPHOON همچنین مجهز به یک پورت USB پر سرعت نسخه ۲ است که امکان اتصال به کامپیوترهای شخصی را به کاربرانش می‌دهد. ابعاد این دستگاه برابر ۷×۴۰×۸۹ میلیمتر بوده و وزن آن تنها به ۴۷ گرم می‌رسد. این mp۳ player جدید در حال حاضر با قیمتی در حدود ۱۲۰ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.