پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار تهران - ۳۱ اردیبهشت ۸۸

مدل ۱۶۶۱، ۶۶۰۰ اسلاید از برند نوکیا، T۷۰۰ و W۵۹۵ از برند سونی اریکسون و E۲۵۱ و M۷۵۰۰ از برند سامسونگ به عنوان پرفروش‌ترین‌های بازار امروز تلفن همراه معرفی شدند.

گوشی ۱۶۶۱ نوکیا که در لیست گوشی‌های ارزان قیمت این برند قراردارد با بهای ۵۰هزار تومان توانسته مورد استقبال اکثر مشتریان قرار داشته باشد. این مدل نوکیا که از امکانات ساده‌ای بهره می‌برد فاقد امکانات پیشرفته‌ای از قبیل دوربین عکاسی و فیلمبرداری و حافظه بالا است.

در این میان گوشی ۶۶۰۰ اسلاید که از مشخصات فنی همچون صفحه نمایش TFT، حافظه داخلی ۱۸ مگابایتی و ارتقای آن توسط مموری کارت تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳‌مگاپیکسلی بهره می‌برد. این مدل نوکیا با گارانتی متفرقه به بهای ۲۴۵هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

فروشندگان گوشی‌های سونی اریکسون دو مدل T۷۰۰ و W۵۹۵ این برند را نیز به عنوان مدل‌های خوش فروش در بازار تلفن همراه معرفی کردند و قیمت فروش آنها را به ترتیب به بهای ۱۹۵ و ۲۱۵هزار تومان اعلام کردند.

صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از مشخصات فنی گوشی T۷۰۰ و صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط مموری کارت از مشخصات فنی گوشی W۵۹۵ به شمار می‌آید. در این میان گوشی T۶۵۰ سامسونگ نیز به دلیل امکانات بالا و قیمت مقرون به صرفه مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفت و به این ترتیب در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گرفت.

گوشی T۶۵۰ سونی اریکسون دارای مشخصات فنی نظیر صفحه نمایش TFT، حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی، حافظه جانبی Memory Stick Micro M۲ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.

همچنین دو مدل E۲۵۱ و M۷۵۰۰ سامسونگ نیز از سوی فروشندگان این برند به عنوان پرفروش‌ترین گوشی ها معرفی شدند.

گوشی E۲۵۱ که به بهای ۸۸هزار تومان فروخته می‌شود دارای مشخصاتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری VGA و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت است. در این میان گوشی M۷۵۰۰ Emporio Armani این برند نیز توانست مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

این گوشی که به بهای ۳۲۵هزار تومان فروخته می‌شود از امکاناتی همچون صفحه نمایش AMOLED، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۲۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط microSDTransFlash تا ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد.