این روزها بازار کندی و اختلالات اینترنتی گرم است و به دنبال آن کاربرانی که در زمینه حل مشکلات خود موفق به دریافت پاسخ مناسبی از مراکز پشتیبانی سرویس اینترنت نشده‌اند، گلایه‌های متعددی دارند. طی هفته‌های گذشته کم نبوده‌اند کاربرانی که از مخابرات سرویس گرفته و به انتظار دریافت پاسخی مناسب با ۲۸۲۸ و یا ۲۰۲۰ تماس گرفته‌اند، اما در برخی موارد عدم دریافت پاسخی مناسب و پابرجا ماندن مشکل موجب نارضایتی و گلایه‌های کاربران شده است.

البته در ارتباط با این مساله خیلی وقت‌ها اطلاعات کم کاربران از اینترنت و مسائل مربوط به رایانه تبدیل به توجیه شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات می‌شود و مسوولان شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت دانش ناکافی کاربران را دلیل بخش مهمی از این مشکلات عنوان می‌کنند.

اما سمیع‌الله صادقی، معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران، در گفت‌وگو با «ایسنا» در این خصوص گفت: به طور معمول تماس‌هایی که با این دو مرکز صورت می‌گیرد بیشتر در زمینه درخواست دایری سرویس است تا رفع ایراد.وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ درصد مشترکان از طریق تماس با این مرکز در زمانی کمتر از ۱۲ ساعت پاسخ‌ می‌گیرند و به نتیجه می‌رسند. در برخی موارد هم ممکن است زمان به مراتب کمتر از این رقم باشد، البته گاه هم ممکن است مشکلات به خود کاربر برگردد و مدت زمانی بیش از ۱۲ ساعت برای رفع آنها صرف شود.صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: از آنجا که تعداد مشترکان اینترنت شرکت مخابرات بسیار بالا است مردم خیلی زود متوجه ایراد‌ها و اشکالات ما می‌شوند.