افزایش واردات انواع تلویزیون‌های هوشمند به کشور

فروشندگان و دست‌اندرکاران حوزه بازار دیجیتال تهران از افزایش واردات انواع تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند به کشور خبر دادند.به گزارش موبنا به نقل از برخی فعالان، تلویزیون‌های هوشمند با برخورداری از اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس‌های آنلاین ویدیویی و شبکه‌های اجتماعی به تازگی در میان بیشتر کاربران از اقبال مناسبی برخوردار شده‌اند. یکی از کارشناسان این حوزه با ارزیابی از بازار گرم و پرتقاضای این نوع تلویزیون‌ها در کشور گفت: در شرایط فعلی بیشتر برندهای عرضه کننده تلویزیون از جمله سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و غیره به تمرکز در تولید و عرضه انواع تلویزیون‌های اسمارت می‌پردازند که درپی این موضوع نیز عرضه این تلویزیون‌ها در کشور زیاد شده است.

شهاب نورمحمدیان افزود: کاربران این کالای دیجیتالی و ارتباطی می‌توانند با برخورداری از تلویزیون هوشمند (Smart TV) به اینترنت متصل شوند واز سرویس‌های اینترنتی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون این نوع تلویزیون‌ها با امکانات بالا و به دو صورت اسمارت و اسمارت سه بعدی تولید و روانه بازارهای دیجیتالی می‌شوند.

در همین حال یکی دیگر از فروشندگان این کالای دیجیتالی معتقد است که با استمرار تقاضای مشتریان از انواع تلویزیون‌های اسمارت و هوشمند با گذشت زمان شاهد جایگزین شدن این نوع تلویزیون‌ها در مقابل تلویزیون‌هایال‌سی‌دی در کشور خواهیم شد.

بر اساس آخرین بررسی‌های موبنا، در حال حاضر جدیدترین تلویزیون‌های اسمارت و هوشمند برندهای مختلف دنیا در بازار ایران با گارانتی رسمی عرضه می‌شود.