تبلت جدید ZTE در راه بازار است

دنیای اقتصاد- این روزها تب تولید تبلت به ویژه نمونه‌های ارزان قیمت این کالا بین تولیدکنندگان کالاهای تکنولوژیکی بسیار فراگیر شده است و هر از چند گاهی خبری جدید در رابطه با آغاز به کار شرکت‌های بیشتری در این زمینه می‌شنویم. شرکت چینی ZTE هم از دسته شرکت‌هایی است که سخت در تلاش است تا با محصولاتی جدید و قدرتمند (اسمارت فون و تبلت) خود را در بازارهای بین‌المللی بیشتر مطرح کند.

به همین دلیل فعلا روی خط تولید تبلت‌هایش تمرکز کرده است و خبر داده که قرار است تبلتی ویندوزی به نام ZTE V۹۸ را به زودی وارد بازار کند.

این تبلت جدید ZTE دارای صفحه نمایشی ۱/۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، یک پروسسور Atom Z۲۷۶۰ Clover Trail اینتل، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۲ گیگابایت رم و یک اسلات microSD card که می‌توان تا ۳۲ گیگابایت به فضای ذخیره سازی تبلت اضافه کرد است.

ZTE V۹۸ همچنین دارای دو دوربین ۲ و ۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۷۰۰۰mAh است. V۹۸ همچنین دارای شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و حسگر نور محیط است. در بخش ارتباطی نیز وای فای، بلوتوث ۰/۴، GPS، قابلیت پشتیبانی از NFC و البته ۳G یا ۴G است (در صورت نیاز کاربر). احتمالا شاهد حضور این تبلت در بازار در اوایل سال میلادی آینده خواهیم بود.