یک پخش‌کننده دیجیتالی برای فضای باز

دنیای‌اقتصاد- یک سیستم پخش موسیقی جالب و متفاوت برای گوش دادن به موسیقی در فضای بیرون از خانه و اتاق به بازار معرفی شده است که انتظار می‌رود توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این محصول را شرکت Soundcast به بازار معرفی کرده است. در واقع با توجه به افزایش تمایل کاربران به سرگرمی‌ها در فصای آزاد و باز طراحی و تولید چنین محصولاتی هم حسابی رونق گرفته است. این محصول جدید که با نام Outcast به بازار معرفی شده است، امکانات و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه ساختاری مقاوم و ضد آب، ضد ضربه، ضد گرد و غبار و ضد شوک داشته و صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش و اجرا می‌کند. این دستگاه به راحتی به انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی مانند پلیرها، تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند متصل شده و موسیقی ذخیره شده در آنها را با کیفیت خوبی برای کاربرانش پخش می‌کند.

این محصول با انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی آندرویدی و محصولات اپل سازگاری داشته و مجهز به یک رادیوی اینترنتی هم هست. این دستگاه ساختاری بی سیم داشته و دارای باتری لیتیومی قابل شارژ است. این باتری در هر بار شارژ امکان پخش مداوم موسیقی تا بیش از ۲۰ ساعت را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. این دستگاه با فرکانس ۴/۲ گیگاهرتزی کار می‌کند و به این ترتیب به راحتی و به شکل کاملا بی سیم با انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی هماهنگ می‌شود.

طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که کاملا سبک بوده و مجهز به یک دستگیره برای جابه‌جایی راحت‌تر است. شرکت Soundcast اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این دستگاه را اعلام و منتشر نکرده است.