دنیای اقتصاد- فاکسکان به عنوان یکی از تولیدکنندگان رایانه و قطعات الکترونیکی، نانو رایانه‌ای جدیدی را به نام AT-۵۲۵۰ روانه بازار کرده است. AT-۵۲۵۰ دارای گر افیک شتابداده شده Intel GMA۳۶۵۰ HD است که نتیجه به کارگیری آن مهندسان را قادر به ساخت سیستمی به اندازه کف دست کرده است و کاربر می‌تواند فیلم‌های با کیفیت HD را در کنار تلویزیون خود به عنوان یک سیستم تئاتر خانگی مشاهده کند وهمچنین به خاطر توان مصرف پایین و امکانات پیشرفته و جدید بهترین گزینه برای جایگزینی با سیستم‌های قدیمی کاربران خواهد بود.

AT-۵۲۵۰ فاکسکان توان مصرفی بین ۱۵ تا ۲۴ وات داشته که تقریبا برابرتوان مصرف با یک آلترابوک یا لپ تاپ است. ابعاد بسیار کوچک نانو پی‌سی فاکسکان برابر با ۱۹۰ × ۱۳۵ × ۳۸ میلی متر بوده که در حدود ۴۰ برابر ابعاد کوچک‌تری از یک سیستم میکرو ATX دارد و به راحتی روی میز یا پشت مانیتور یا تلویزیون به وسیله پایه مخصوص در نظر گرفته شده قابل نصب است. نانو پی سی‌های فاکسکان قیمتی پایین تر از یک سیستمmini-ATX دارند و با وجود کلیه درگاه‌های USB ۳.۰ USB ۲.۰,،Gigabit LAN،کارتخوان و مودم داخلی وایرلس ۸۰۲.۱۱n WiFi بهترین انتخاب و جایگزین برای سیستم‌های خانگی با کاربرد روزانه است.

همچنین با وجود درگاه HDMI ۱.۴ کاربر می‌تواند تماشای تصاویر با وضوح HD ۱۰۸۰p را تجربه کند و همچنین از قابلیت‌های ۳D نیز بهره‌مند باشد و باوجود سیستم وایرلس و شبکه به کار گرفته شده درآن به‌راحتی با دیگر وسایل موجود در شبکه ارتباط برقرار کند و به آنها متصل شود.

پردازنده اتم سری جدید اینتل با نامCedar Trail که در این سری از نانو پی سی‌ها به کار گرفته شده است دارای سرعت بالا و توان مصرف پایین بوده و از عهده پردازش‌های سنگین به‌راحتی بر می‌آید.

از دیگر کاربردهای نانو پی سی فاکسکان می‌توان به استفاده موثر و بهینه در ایستگاه‌های آب و هوا ،بیلبورد‌های تبلیغاتی، سیستم‌های ترمینال، سیستم‌های ATM، سیستم‌های مانیتورینگ، فروشگاه‌ها، مراکز آموزشی و... اشاره کرد.

محصولات شرکت فاکسکان از طریق دریا کامیپوتر در ایران گارانتی و عرضه می‌شود.