چاپگری برای صرفه‌جویی در هزینه چاپ

دنیای‌اقتصاد- اپسون جدیدترین چاپگرهایش را در سری ciss به بازار معرفی کرد. این نسل از چاپگرها که از لحاظ شیوه تامین جوهر دچار تحولاتی شده‌اند، کاربری برای مصرف کننده بهینه‌تر، آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر کرده‌اند. به این ترتیب که مخازن جوهر، مثل چاپگرهای جوهرافشان قدیمی عضوی جدا از پیکره چاپگر نبوده و با آن مجتمع شده است.

این یکپارچه شدن مخازن جوهر مزایای دیگری را به همراه دارد که می‌توان از جمله آنها به سادگی پروسه شارژ کردن جوهر، کاهش مشکلات سخت‌افزاری چاپگر در هنگام کار، اطمینان از کیفیت بالای جوهرها، تمیزی بیشتر محیط کار، حذف مراحل تهیه و نصب سیستم‌های CISS قدیمی اشاره کرد. در واقع استفاده از این چاپگرها، هزینه‌های کلی چاپ را در طولانی مدت به شدت می‌کاهد.

سه مدل چاپگر L۱۰۰، L۲۰۰ و L۸۰۰ بر پایه این فن‌آوری جدید به بازارهای ایران عرضه شده‌اند. هرکدام از این سه محصول ویژگی‌های خاصی داشته و برای کاربردهای متفاوتی تولید شده‌اند. مدل L۱۰۰ یک چاپگر کوچک چهار رنگ مخصوص چاپ اسناد و مدارک با سرعت بالا و مدل L۲۰۰ چاپگر چهار رنگ سه کاره با قابلیت چاپ، کپی و اسکن است. همچنین مدل L۸۰۰، که پیشرفته‌ترین محصول از این سری به شمار می‌رود، از شش رنگ جوهر بهره برده و مخصوص چاپ عکس با کیفیت و شفافیت بسیار بالای رنگ است. همراه این محصولات، بطری‌های جوهر ۷۰ میلی‌لیتری وجود دارد. این محصولات با گارانتی آواژنگ به بازار عرضه شده است.