اولترابوک هیبریدی تبدیل شدنی مبتنی بر ویندوز 8

دنیای‌اقتصاد- با اینکه هنوز نمایشگاه CES امسال برگزار نشده است، اما شرکت‌های بزرگ به تدریج محصولات جدید خود را که می‌خواهند برای اولین‌بار در این نمایشگاه رونمایی کنند، معرفی می‌کنند. در همین راستا شرکت MSI به‌تازگی محصول جدیدی را معرفی کرده است که مبتنی بر سیستم‌عامل جدید شرکت مایکروسافت است. MSI که مدتی است محصول جدیدی را معرفی نکرده است، حالا با یک محصول متفاوت قرار است به نمایشگاه CES

امسال بیاید.

این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد اولترابوک تبدیل شدنیSlider S۲۰ را که پیش از این در نمایشگاه Computex ۲۰۱۲ هم معرفی شده بود، به نمایش بگذارد با این تفاوت که این بار قیمت و زمان عرضه آن هم مشخص شده است.

دستگاه مدلSlider S۲۰ شرکت MSI نسبت به قبل تغییری نکرده و MSI قصد دارد همان نسخه‌ای را که پیش‌تر معرفی کرده بود، در CES امسال هم به نمایش بگذارد. بر اساس اعلام این شرکت این اولترابوک تبدیل‌شدنی مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۸ است و از یک نمایشگر ۶/۱۱ اینچی تمام لمسی بهره می‌برد.

این دستگاه دارای یک کیبورد فیزیکی کشویی بوده و نمایشگر چند لمسی آن امکان دریافت ۱۰ نقطه لمسی به صورت همزمان را دارد.

این محصول هیبریدی مجهز به پردازنده Ivy Bridge شرکت Intel، رم ۴ گیگابایتی، پورت USB ۳.۰، بلوتوث ۴ و خروجی HDMI است. مهم‌ترین مزیت Slider قابلیت تبدیل شدنش از اولترابوک به یک تبلت کامل مبتنی بر ویندوز ۸ است. کیبورد فیزیکی کشویی S۲۰ هم در پشت محصول جمع می‌شود. وقتی که کیبورد در پشت Slider S۲۰ جمع می‌شود به یک تبلت ضخیم ویندوز ۸ تبدیل می‌شود.

این شرکت اعلام کرده است که این محصول جدیدش را در فصل اول سال جدید میلادی و با قیمت ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.