تلویزیون‌هایی با کیفیت و طراحی مدرن

دنیای‌اقتصاد- شرکت آمریکایی Vizio که یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار انواع تلویزیون است، به‌تازگی محصولات متنوع و جدیدی را به بازار این محصولات معرفی کرده است. این شرکت تلویزیون‌های جدیدش را با کیفیت HD و Ultra HD از سری تلویزیون‌های M خودش رونمایی کرده است. تلویزیون‌های سری M این شرکت طراحی مدرنی داشته و مبتنی بر پنل‌های LED هستند. این تلویزیون‌ها دارای طراحی باریکی بوده و کاملا بدون لبه هستند. گروهی از این تلویزیون‌های جدید وضوح HD داشته و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی نمایش می‌دهند و گروهی دیگر وضوح اولترا اچ دی داشته و تصاویر را با وضوح ۴K برای کاربرانشان نمایش می‌دهند.

سری M این تلویزیون‌ها شامل محصولاتی با کیفیت ساخت مناسب و امکانات پیشرفته‌ای مانند پخش با فرکانس ۲۴۰ هرتز، حرکت نرم یا Smooth Motion، پخش سه‌بعدی بدون لرزش با روشنایی بیشتر و عینک‌های بدون باتری برای مدل‌های بالاتر از ۵۰ اینچ هستند. در تمام مدل‌های سری M نرم‌افزار اینترنتی Vizio یا V.I.A. از پیش نصب شده است تا کاربر بتواند به راحتی از سرویس‌های ویدئویی اینترنت استفاده کند.

تلویزیون‌های جدید XVT هم در سه مدل ۵۵ اینچی XVT۵۵۱d، ۶۵ اینچی XVT۶۵۱d و ۷۰ اینچی XVT۷۰۱d عرضه شده‌اند که همه آنها قابلیت پخش سه ‌بعدی داشته و از نظر کیفیت و امکانات مشابه سری M هستند.

شرکت Vizio اعلام کرده است که این تلویزیون‌های جدیدش را به زودی و با قیمتی از حداقل ۴۰۰ دلار برای مدل ۳۲ اینچی تا حداکثر ۴۵۰۰ دلار برای مدل ۸۰ اینچی به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند. با این حال اما این شرکت هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصولاتش را اعلام و منتشر نکرده است.