سایتی برای دوست داران نرم‌افزار

بازار دیجیتال- این روزها دنیای دیجیتال با تغییر و تحولات زیادی رو‌به‌رو می‌شود که یکی از این تغییر و تحولات را می‌توان در دنیای امروز نرم‌افزار دید. اگر شما هم می‌خواهید از این تحولات عقب نمانید و با جدیدترین و کاربردی‌ترین محصولات نرم‌افزاری آشنا شوید، بهتر است به سایت WWW.P۳۰World.com مراجعه کنید.

این سایت که در نگاه اول ممکن است خیلی تخصصی به نظر بیاید، با زبانی ساده به معرفی نرم‌افزارهای جدید و ویژگی‌ آنها پرداخته است. از این نرم‌افزارها می‌توان به Photochances۲.۵ ابزاری برای قرار دادن افکت‌های تصویر روی عکس نرم‌افزاری، برای تبدیل صوت از نوارهای کاست قدیمی به CD، نرم‌افزاری برای ساخت آلبوم تصاویر، نرم‌افزاری برای کنترل سخت‌افزاری سیستم و ... اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این سایت به وجود آوردن انجمن‌های گفت‌وگو است. انجمن‌های P۳۰World محلی را برای کاربران فراهم کرده است تا در زمینه‌های مختلف به بحث و تبادل‌نظر بپردازند. البته برای حضور در این انجمن‌ها باید در این سایت عضو شوید. همچنین این سایت امکان دانلود و خرید آنلاین هر نوع نرم‌افزار را به کاربرانش می‌دهد.

گفتنی است؛ این سایت دارای آرشیو موضوعی و ماهانه نیز هست که به علاقه‌مندان در زمینه نرم‌افزار این اجازه را می‌دهد که با نرم‌افزارهای قدیمی‌تر نیز آشنا شوند. در قسمت بالای این سایت گزینه‌ای به نام مقالات وجود دارد که کاربران با کلیک روی این گزینه می‌توانند از آخرین مقالات در زمینه نرم‌افزاری و کامپیوتری نیز استفاده کنند.