W880 سونی اریکسون

W۸۸۰ سونی اریکسون از ماه فوریه سال ۲۰۰۷ میلادی در رنگ قرمزمشکی و نقره‌ای استیل وارد بازار جهانی شده است‌. این گوشی باریک، پهنا و طول زیادی ندارد و در مجموع جزو گوشی‌های باریک دسته‌بندی می‌شود. مشخصات ظاهری: در زیر صفحه نمایش این گوشی دکمه ۴جهته، دکمه‌های اصلی و کلید‌های شماره‌گیری قرار دارد.

کلید‌های شماره‌گیری روی گوشی با اینکه کاملا برجسته است، اما بسیار باریک و زیبا طراحی شده‌اند. در سمت چپ گوشی دکمه میانبر کنترل پخش‌کننده صدا قرار دارد و کلید کنترل دوربین در حاشیه سمت راست تعبیه شده است.

دوربین: دوربین تعبیه شده در این گوشی از نوع ۲‌مگا‌پیکسل است و همچنین این دستگاه از دوربین دوم VGA برخوردار است. دوربین این گوشی قابلیت بزرگنمایی تا ۵/۲ برابر را دارد.

فیلمبرداری این دوربین از نوع QCIF است و از قابلیت فیلمبرداری به میزان حافظه برخوردار است.

پخش‌کننده موزیک: پخش‌کننده موزیک در این گوشی از نوع Walkman player ۲.۰ است و قابلیت پخشAAC, AAC+ MP۳,MP۴,M۴A,۳GP,AMR را دارد. داشتن سرویس TrackID از جمله امکانات ویژه در این گوشی است که به کاربر امکان ضبط چندثانیه از آهنگ در حال پخش را می‌دهد و پس از پخش آهنگ از رادیوی موجود در گوشی نام خواننده و آهنگ آن به نمایش در می‌آید.

حافظه: گنجایش حافظه در این گوشی ۱۶‌مگا‌بایت است و از یک‌گیگا‌بایت محل کارت حافظه برخوردار است و قابلیت ارتقا تا ۲گیگابایت را دارد.

ابزار ارتباطی: این گوشی از یک پورت USB نسخه ۲ ، بلوتوث و GPRS برخوردار است.

از امکانات دیگر در W۸۸۰ می‌توان به تایپ هوشمند T۹‌، آیفون، سیستم ضبط صدا و مکالمه تصویری اشاره کرد.

باتری: باتری این گوشی از نوع Li-Po ۹۵۰ mAh) BST-۳۳) و شش ساعت و ۳۰دقیقه زمان مکالمه مداوم و ۴۲۵ساعت زمان آماده به کار را پشتیبانی می‌کند.

ابزار جانبی: هندزفری مورد استفاده برای این گوشی مدل‌های HPM-۶۵ ،HPM-۷۰‌،HPM-۷۵ ،HPM-۸۲ ،HPM-۸۵ وHPS-۶۰ است.

HBH-PV۷۰۲ ،HBH-PV۷۰۵ ،HBH-GV۴۳۵ ،HBH-۶۱۰a ،HBH-۶۱۰ ،HBH-PV۷۱۰ ،HBH-۶۰۸ و HBH-DS۹۷۰ مدل‌هایی از هندزفری بلوتوث هستند که امکان استفاده از آنها در این گوشی وجود دارد.

از دیگر ابزار جانبی این گوشی می‌توان به کارکیت بلوتوث (مدل HCB-۴۰۰ و HCB-۷۰۰ )،کابل (مدل DCU-۶۰)، هلدر(مدل HCH-۶۰)، شارژر (مدل CST-۷۵ و CST-۶۰) و شارژر فندکی (مدل CLA-۶۰) اشاره کرد.