عرضه لپ‌تاپ‌های جدید طی روزهای آینده

بازار دیجیتال- شرکت HP جدیدترین لپ‌تاپ خود را از سری لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای با امکانات ویژه که مناسب انجام امور صنعتی هستند به بازار معرفی کرد. طبق اعلام «گسترش همراه» نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های HP، مدل ۶۷۲۰S لپ‌تاپ جدید HP است که دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Core ۲Duo T۷۲۵۰، رم ۵۱۲ مگابایت و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت است.

تجهیز به صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچی از نوع XGA و کارت گرافیکیintel x ۳۱۰۰ با ظرفیت ۳۴۸ مگابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. هنوز قیمت دقیق این لپ‌تاپ اعلام نشده است. طبق اعلام این نمایندگی، مدل‌های DV۶۶۷۰، DV۶۶۹۹ وDV۶۶۲۰ نیز از لپ‌تاپ‌های جدید HP هستند که برای انجام امور اداری و دفتری مناسب هستند و از امکانات صوتی و تصویری ویژه‌ای برخوردارند.

DV۶۶۹۹ به یک پردازنده Core ۲Duo T۷۵۰۰، رم ۲۰۴۸ مگابایتی و صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچی از نوع WXGA مجهز است. مدل DV۶۶۷۰ نیز دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Core ۲Duo T۷۲۵۰، رم ۱۰۲۴ مگابایتی و صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچی از نوع WXGA است.

تجهیز به پردازنده Core ۲Duo T۵۵۵۰، رم ۱۰۲۴ مگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت نیز برخی از ویژگی‌های مدل DV۶۶۲۰ است.

هنوز قیمت دقیق لپ‌تاپ‌های HP مشخص نشده است.