محصولی با بدنه انعطاف‌پذیر از جنس استیل

بازار دیجیتال - دوربین فیلمبرداری دیجیتال جدیدی با طراحی متفاوت به بازار عرضه شده است. این دوربین فیلمبرداری برخلاف دوربین‌ها و محصولات دیجیتال که معمولا با بدنه‌ای از جنس پلاستیک طراحی و تولید می‌شوند، بدنه‌ای از جنس استیل دارد.

این دوربین توسط شرکت Micro طراحی و تولیدشده و به دلیل داشتن بدنه استیل با نام Stainless Steel به بازار معرفی و عرضه شده است. دوربین فیلمبرداری Stainless Steel در واقع یک دوربین مبتنی‌بر DVD است و قابلیت ضبط مستقیم فیلم روی دیسک‌های DVD را دارد.علاوه‌بر اینها، این دوربین امکان ارتقای ظرفیت به وسیله کارت‌های حافظه SD و حداکثر تا ۲گیگابایت را دارد.

این دوربین قابل شارژ بوده و در هر بار شارژ می‌تواند تا ۳ساعت به طور مداوم فیلمبرداری کند.وضوح تصویر این دوربین برابر ۴/۵مگاپیکسل بوده و امکان ذخیره ۱۰۰عکس را روی کارت حافظه ۲گیگابایتی خود دارد.

دوربین مدل Stainless Steel طراحی جالبی داشته و بدنه آن کاملا انعطاف‌پذیر است.به این ترتیب کار فیلمبرداری با این دوربین برای کاربران بسیار ساده و آسان است.

این دوربین همچنین مجهز به یک نمایشگر LCD رنگی با ابعادی نسبتا کوچک است. طبق اعلام شرکت Micro دوربین فیلمبرداری دیجیتال جدید این شرکت در حال حاضر با قیمت ۱۵۰دلار به بازار عرضه می‌شود.