اسپیکر جدید HELLO KITTY

بازار دیجیتال - این هم یک اسپیکر جدید دیگر از HELLO KITTY. گربه دوست داشتنی HELLO KITTY این بار به شکل یک اسپیکر و با طراحی یک گربه کوچک نشسته طراحی و تولید شده است.

اسپیکر جدید HELLO KITTY یک اسپیکر قابل حمل و نسبتا کوچک است که وزن آن به ۱۱۰ گرم می‌رسد. این اسپیکر منحصر به فرد در واقع محصولی سازگار با اغلب دستگاه‌های پخش موسیقی دیجیتال است.

به این ترتیب کاربران کامپیوترهای شخصی، لپ‌تاپ‌ها، DVD PLAYER و CDها، MP۳ PLAYER و MP۴ها می‌توانند از این اسپیکر جالب و دوست داشتنی استفاده کنند.

این اسپیکر دارای دو بلندگوی گربه‌ای است که قدرت پخش هر کدام از آنها به ۳۲ وات می‌رسد. اسپیکر جدید HELLO KITTY با قدرت پخش ۶۴ وات، فرکانس پخش صدایی برابر ۳۱۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز دارد.

این اسپیکر بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده داشته و دارای کابل برقی با طول ۱۰۵ سانتیمتر و کابل USB به بلندی ۱۰۵ سانتیمتر است.

با این اوصاف کاربران هیچ مشکلی برای جابه‌جایی و نصب این اسپیکر نخواهند داشت. ابعاد هر کدام از بلندگوهای HELLO KITTY برابر ۱۲×۷×۹ سانتیمتر است. این اسپیکر مجهز به یک پورت USB نسخه ۲ برای اتصال به کامپیوترها و دیگر محصولات دیجیتال است که امکان شارژ همزمان را هم به کاربرانش می‌دهد. اسپیکر جدید HELLO KITTY در حال حاضر با قیمت ۴۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد.