منابع بازاری از رکود بازار سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و تالیا در اولین روز از هفته جاری خبر دادند.

تعادل عرضه و تقاضا برای خریدوفروش سیم کارت‌های صفر و کارکرده همراه اول در بازار تهران باعث شده تا اکثر فروشندگان تغییر قیمتی در این کالا ایجاد نکنند و آن را با ثبات قیمت مشخصی در اختیار کاربران قرار دهند.
سرمای شدید در این روزها از دیگر دلایلی محسوب می‌شود که باعث شده تا خریدوفروش زیادی در مناطق مختلف تهران از جمله حومه‌های تهران صورت نگیرد. در حال حاضر بهای فروش سیم کارت صفر کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت به ترتیب پنج میلیون و ۹۰۰ هزار ریال، چهار میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، سه میلیون و ۸۰۰هزار ریال، سه میلیون و ۷۵۰ هزار ریال، سه‌میلیون و ۷۰۰هزار ریال، سه‌میلیون و ۵۰۰هزار ریال و سه‌میلیون و ۱۰۰‌‌هزار ریال است.
در همین حال نیز سیم کارت کارکرده کد یک به بهای پنج‌میلیون و 850‌هزار ریال تا شش‌میلیون ریال به فروش می‌رسد. سیم کارت کارکرده کدهای «2»، «3»، «4»، «5»، «6»، «7» و«8» به بهای چهار‌میلیون و 450‌هزار ریال، سه‌میلیون و 750 هزار ریال، سه‌میلیون و 200هزار ریال، سه‌میلیون و 250‌هزار ریال، سه‌میلیون و 100‌هزار ریال، سه‌میلیون ریال و دو‌میلیون و 700‌هزار ریال به فروش می‌رسد. در همین حال بازار سیم کارت ایرانسل و تالیا نیز به آرامی ‌سپری شد و بدون نوسان قیمت به مشتریان عرضه شد. بهای فروش سیم کارت‌های ثابت و اعتباری ایرانسل به ترتیب 750‌هزار ریال و 150‌هزار ریال است.
همچنین سیم کارت صفر تالیا با قیمت ۴۵۰ هزار ریال بدون نوسان قیمت نسبت به گذشته به مشتریان عرضه می‌شود.