یک دوربین نیمه‌حرفه‌ای با امکانات متنوع

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic اخیرا جدیدترین محصول خود را روانه بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال کرده است. این محصول که دوربینی نیمه‌حرفه‌ای است با مدل DMC-FZ۱۸ به بازار معرفی و عرضه شده است.

این دوربین عکاسی دیجیتال برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای و تازه‌کار طراحی و تولید شده است. DMC-FZ۱۸ تصاویر را با وضوح ۸مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند. این دوربین عکاسی قابلیت زوم اپتیکال تا ۱۸برابر را داشته و امکان زوم دیجیتال تا ۴برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

لنز دوربین عکاسی جدید Panasonic از نوع Leica است که قابلیت لرزشگیر اپتیکال دست را به کاربرانش می‌دهد. DMC-FZ۱۸ مبتنی بر حافظه فلش بوده و حجم حافظه داخلی آن به ۲۷مگابایت می‌رسد.

این دوربین امکان ارتقای حافظه با کارت‌های حافظه SD، SDHC و MMC را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین عکاسی نیمه‌حرفه‌ای امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر ۴۸۰×۶۴۰پیکسل یا VGA با سرعت ۳۰فریم را در هر ثانیه دارد.

DMC-FZ۱۸ از تکنولوژی‌های کاهش قرمزی چشم و تنظیم خودکار روشنایی تصویر بهره می‌برد.

این دوربین دارای نمایشگر LCD با اندازه ۵/۲اینچ است که وضوح تصویر آن به ۲۰۷۰۰۰پیکسل می‌رسد. کاربران این محصول امکان چاپ مستقیم عکس از طریق پورت PictBridge را هم دارند. این دوربین عکاسی دارای وزن ۳۶۰گرمی بدون باتری و ۴۰۷گرم با باتری است. طبق اعلام Panasonic، این دوربین عکاسی جدید به تازگی و با قیمت ۲۲۵یورو به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.