تلویزیون‌هایی جدید با قیمت‌های ویژه

بازار دیجیتال- شرکت Philips که یکی از تولیدکنندگان بزرگ وفعال بازار انواع محصولات دیجیتال مصرفی برای کاربران خانگی و حرفه‌ای است، اخیرا محصولات جدیدی را به بازار انواع تلویزیون‌های LCD معرفی کرده است.

این شرکت در سال میلادی جدید تصمیم به طراحی و تولید تلویزیون‌های بزرگ‌تر برای استفاده در اتاق نشیمن و سالن‌های پذیرایی گرفته است.

در همین راستا Philips تا پایان سال ۲۰۰۹ چهار سری مختلف از تلویزیون‌های LCD خود را به بازار معرفی و عرضه خواهد کرد. این تلویزیون‌های جدید در سری‌های ۳۵۰۴/۳۷۰۴، ۵۷۰۴، ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ به بازار معرفی شده‌اند.

Philips اعلام کرده است که جدیدترین تلویزیون‌هایش را تا پایان امسال به بازار عرضه خواهد کرد. طبق اعلام این شرکت تلویزیون‌های سری ۳۵۰۴/۳۷۰۴ در اندازه‌های مختلف و با قیمت ۲۴۹‌دلار برای ۱۹ اینچ، ۲۹۹‌دلار برای ۲۲ اینچ، ۴۴۹‌دلار برای ۳۲ اینچ، ۷۹۹‌دلار برای ۴۲ اینچ، ۱۰۴۹‌دلار برای ۴۷ اینچ و ۱۵۹۹‌دلار برای ۵۲ اینچ ابتدا به صورت آن‌لاین و سپس به صورت عمومی به بازار عرضه می‌شوند.

تلویزیون‌های LCD سری ۵۷۰۴ این شرکت هم به زودی و با قیمت‌های ۹۹۹‌دلار برای مدل ۴۲ اینچ، ۱۱۹۹‌دلار برای مدل ۴۷ اینچ و ۱۶۹۹‌دلار برای مدل ۵۲ اینچ به بازار عرضه خواهند شد.

تلویزیون‌های سری ۶۰۰۰، اما ابتدا در فروشگاه‌های نمایندگی این شرکت و بعد از آن به صورت عمومی و با تخفیف ۱۰۰‌دلاری برای مدل ۳۲ اینچ و با قیمت ۶۹۹‌دلار، تخفیف ۲۰۰‌دلاری برای مدل‌های ۴۲ و ۴۷ اینچ و به ترتیب با قیمت‌های ۱۱۹۹ و ۱۴۹۹‌دلار روانه بازار می‌شوند. تلویزیون‌های سری۷۰۰۰ این شرکت هم که قرار است زودتر از دیگر مدل‌ها به عرضه عمومی برسند با تخفیف ۲۰۰ دلاری و با قیمت‌های ۱۲۹۹‌دلار برای مدل ۴۲ اینچ، ۱۵۹۹‌دلار برای مدل ۴۷ اینچ و۲۰۹۹‌دلار برای مدل ۵۲ اینچ تا اواخر همین ماه ژوئن به بازار عرضه خواهند شد.

کارشناسان شرکت Philips، اما پیش‌بینی کرده‌اند که تلویزیون‌های LCD جدید سری‌های ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ به خاطر قابلیت‌هایی مانند وضوح تصویر full HD، چهار پورت HDMI، زمان پاسخ‌دهی تنها ۲‌میلی ثانیه و طراحی بسیار باریک موردتوجه اغلب کاربران و خریداران قرار بگیرند.