یک تلویزیون LCD باریک از JVC

بازار دیجیتال- شرکت JVC به تازگی خبر از معرفی یک محصول جدید به بازار انواع تلویزیون‌های LCD داده است.

این محصول جدید یک تلویزیون LCD با مدل LT-۴۲WX۷۰ است. تلویزیون جدید JVC در واقع یکی از باریک‌ترین تلویزیون‌های LCD تولید شده در این شرکت به حساب می‌آید که درست به همین دلیل هم پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی در بازار مواجه شود.

این تلویزیون که در واقع برای کاربران خانگی طراحی و تولید شده است، با نام GD-۴۲X۱ هم در بازار جهانی شناخته می‌شود. ابعاد نمایشگر این تلویزیون برابر ۴۲ اینچ بوده و مبتنی بر تکنولوژی HD است تا به این ترتیب تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش بگذارد. تصاویر به نمایش درآمده توسط این تلویزیون دارای کنتراست ۱به ۴۰۰۰ بوده و شدت روشنایی آن‌ها به ۴۵۰ انسی‌لومن می‌رسد.

با این حال کاربران تلویزیون LCD جدید شرکت JVC باید برای نمایش تصاویر آن چیزی در حدود ۵/۵ میلی‌ثانیه منتظر بمانند. تلویزیون مدل LT-۴۲WX۷۰ که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، قرار است به زودی به بازار عرضه شود. این در حالی است که طبق اعلام شرکت JVC این تلویزیون جدید ابتدا به بازار ژاپن عرضه می‌شود و با این وجود همچنان این شرکت اطلاعاتی درباره زمان دقیق و قیمت عرضه این محصول اعلام و منتشر نکرده است.