پرفروش‌ترین گوشی‌ها در هفته گذشته - ۳ مرداد ۸۸

گوشی‌های XpressMusic ۵۸۰۰ نوکیا، C۹۰۲ سونی اریکسون،KF۷۵۵ Secret ال‌جی وTouch Pro۲ اچ‌تی‌سی به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بازار تلفن همراه در هفته‌ای که گذشت، معرفی شدند. امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی‌ها باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.

گوشی XpressMusic ۵۸۰۰ که با گارانتی رسمی به بهای ۲۹۵‌هزار تومان در بازار عرضه شد، در هفته‌ای که گذشت مورد استقبال مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جا گرفت.

این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶‌میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد.

دو مدل N۸۵ و N۸۶ این برند که با گارانتی رسمی به بهای ۳۸۰ و ۵۲۰‌هزار تومان به فروش رسید نیز توانست از فروش خوبی در بازار تلفن همراه برخوردار شود. فروشندگان گوشی‌های سونی اریکسون مدل C۹۰۲ این برند را با گارانتی متفرقه به بهای ۲۴۰‌هزار تومان به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این برند معرفی کردند. این گوشی دارای امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه اصلی با مموری کارت تا هشت گیگابایت و صفحه نمایش TFT است.

گوشی W۹۸۰سونی اریکسون نیز با بهای فروش ۱۹۸‌هزار تومان توانست در لیست پرفروش‌های این برند جای گیرد.

این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی KF۷۵۵ Secret ال‌جی نیز که هفته گذشته به بهای ۲۳۰‌هزار تومان به فروش رسید، در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفت. این مدل ال‌جی دارای صفحه نمایش لمسی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.

گوشی Touch Pro۲ که مدل ارتقا یافته Touch Pro است، هفته پیش در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفت.

این گوشی که به بهای ۷۶۷‌هزار تومان به فروش رسید، دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱۵ مگاپیکسلی است.