لپ‌تاپ‌های تازه وارد اچ پی

بازار دیجیتال- نوت بوک‌های سری HP-Compaq Pavilion DV۶،از سری نوت بوک‌های جدید و معمولی شرکت کامپک هستند که به تازگی وارد بازار داخلی شده‌اند و طراحی زیبا و ویژگی‌های خوبی دارند. دو نوت بوک HP-Compaq Pavilion DV۶--۱۱۲۵ و HP-Compaq Pavilion ۱۱۲۳ا-DV۶، ویژگی‌های بسیار مشابهی دارند و تفاوت آنها در نوع و سرعت پردازنده آنهاست که در مورد ۱۱۲۵ا-DV۶، پردازنده از نوع Core ۲ Duo و در مورد مدل ۱۱۲۳ا-DV۶، پردازنده از نوع Torion X۲ است. البته تفاوت قیمت آنچنانی هم ندارند؛ نوت‌بوک DV۶-۱۱۲۳، کمی‌گران قیمت‌تر است.

مشخصات ‌هارددیسک و حافظه RAM نوت‌بوک‌های HP-Compaq Pavilion ۱۱۲۵ا-DV۶ و HP-Compaq Pavilion DV۶--۱۱۲۳ یکی است، اما ظرفیت‌های متفاوتی دارند. ظرفیت ‌هارددیسک مدل ۱۱۲۵ا-DV۶ ۳۲۰ گیگابایت و حافظه RAM آن، ۳۰۷۲ مگابایت است. در مورد مدل ۱۱۲۳ا-DV۶، ظرفیت‌هارددیسک، ۵۰۰ گیگابایت و ظرفیت حافظه RAM آن، ۴۰۹۶ مگابایت است.

این نوت بوک‌ها، صفحه نمایش‌های Brightview در اندازه بسیار مناسب ۶/۱۵‌اینچی دارند که حداکثر رزولوشن آنها، ۷۶۸× ۱۳۶۶ پیکسل است و تصاویر خوبی ارائه می‌کنند. نوت‌بوک‌های HP-Compaq Pavilion DV۶، دارای ابعاد ظریف ۲۵۸×۳۷۵×۳۴ میلی متر ساخته شده‌اند و ۱۴/۳ کیلوگرم هم سنگینی آنهاست.

تجهیز به درایو‌های نوری RW و ,DVD±R کارت گرافیکی با مشخصات ATIRadeon HD ۴۵۳۰-۱۷۹۰ MB و قابلیت تشخیص اثر انگشت یا Finger Print‌، مجهز به صفحه کلید کامل و بی‌نقص با تعداد ۱۰۱ کلید، مجهز به مودم با سرعت بالا برای گشت و گذار سریع و راحت در اینترنت، اتصالات: بلوتوث، ilink، وب‌کم، کارت خوان، ۴ پورت USB و ۱پورت ای ساتا، باتری لیتیومی ‌استاندارد ۶ سلولی و سیستم عامل: Microsoft Windows Vist از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ است. این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۲۵۰‌هزار تومان و گارانتی دیجی کالا به فروش می‌رسد.