یک تلویزیون   ال سی دی جدید از شارپ

بازار دیجیتال- شرکت شارپ تلویزیون LCDمدل A۶۶ از سری AQUOS را به تازگی وارد بازار کرده‌است. این تلویزیونLCD مجهز به تکنولوژی FULL HD است . همانطور که می‌دانیم LCD TV‌ های معمولی از رزولوشنی برابر با (۷۶۸×۱۳۶۶) پیکسل برخوردار هستند، اما سریLCD T VA۶۶ شارپ از رزولوشنی برابر با (۱۰۸۰×۱۹۲۰) پیکسل بهره‌مند هستند که این ویژگی برای استفاده کنندگان امکان تفریح و لذت بردن از تماشای تصاویر پویا و دارای جزییات و دقت فوق‌العاده بالا را فراهم می‌سازد.

نکته دیگر درباره این LCD TV آن که است که در ساخت این دستگاه از پنل ۱۰ بیتی استفاده شده است که نسبت به سایر پنل‌ها از پهنای باند و کیفیت تصویری بهتری برای مصرف‌کنندگان برخوردار است .

برخورداری از کنتراست ۱ به ۵۰،۰۰۰ و همچنین دارا بودن زاویه دید بسیار وسیع در گستره ۱۷۶ درجه افقی و عمودی و روشنایی تصویر ۴۵۰cd/m۲ از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

RGB Plus فن‌آوری دیگری است که در LCD T VA۶۶ شارپ به کار گرفته شده‌ است. در واقع RGB Plus با اضافه کردن رنگ قرمز سیر به سه رنگ اصلی (آبی، سبز و قرمز) امکان ایجاد رنگ قرمز خالص را فراهم می‌‌کند. ایجاد تنوع به طول موج رنگ قرمز باعث می‌شود تا رنگ‌های قرمز دیگر از قبیل قرمز شرابی یا رنگ‌های خنثی از قبیل رنگ پوست، صاف و طبیعی نمایش داده‌شوند.

LCD TV A۶۶ شارپ دارای سه ورودی HDMI دو خروجی صوتی W ۱۰× ۲ و ورودی PC است. زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی ثانیه، مجهز بودن به تله تکست و تکنولوژی تصویر در تصویر از دیگر ویژگی‌های این محصول کارخانه شارپ است.

LCD TV A۶۶ شارپ که مجهز به جدید‌ترین امکانات روز دنیای تکنولوژی است، با پشتیبانی و گارانتی معتبر شرکت مادیران در سراسر ایران قابل ارائه به مصرف‌کنندگان ایرانی است.