PMP با طراحی شبیه به PSP

بازار دیجیتال- این روزها گویا بازار محصولات شبیه به دستگاه‌های پرطرفدار دیجیتال حسابی داغ است. درست به همین دلیل هم هست که ممکن است در این بازار محصولات زیادی که معمولا شبیه به iPod و iPhone یا حتی PSP شرکت سونی است، باشند. با این اوصاف احتمالا هم می‌دانید که چنین محصولاتی در کشور چین تولید می‌شوند. JXD۱۰۰۰ هم یکی از این محصولات است که طراحی بسیار شبیه به PSP دارد.

این دستگاه، اما در واقع یک دستگاه پخش‌کننده چند رسانه‌ای است و امکانات یک دستگاه دیجیتال شخصی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این در حالی است که این دستگاه امکان انجام بازی‌های کامپیوتری مختلف را به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه امکان پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های رایج را داشته و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های RMVB، RM، AVI،VOB، DAT، MPG و FLV را هم برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۸ گیگابایت می‌رسد. JXD۱۰۰۰ دارای یک دوربین عکاسی با وضوح تصویر ۲ مگاپیکسل بوده و قابلیت پخش تصاویر با وضوح ۷۲۰ پیکسل را هم دارد. نمایشگر این دستگاه از نوع LCD با اندازه ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۷۲×۴۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این محصول همچنین دارای امکان ضبط صدای دیجیتال، رادیوی FM، خروجی TV و یک پورت HDMI هم هست. ابعاد این محصول برابر ۵/۱۵×۵/۷۳×۱۷۲ میلیمتر بوده و وزن آن به ۲۰۳ گرم می‌رسد.

نکته قابل توجه دیگر درباره این محصول قیمت مناسب آن است. بر اساس اعلام شرکت تولید کننده این دستگاه، علاقمندان آن می‌توانند با قیمت ۹۰ دلار آن را خریداری کنند.