دوربین عکاسی با طراحی خانه‌سازی

بازار دیجیتال- این روزها در بازار پررونق انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال محصولاتی با قابلیت‌ها و طراحی‌های متفاوت می‌توانند اقبال بیشتری داشته و به این ترتیب مورد توجه بیشتر کاربران و علاقه‌مندان قرار بگیرند. با این اوصاف اگر قرار باشد محصولی منحصر به فرد و متفاوت روانه بازار شود، قطعا می‌تواند نظر هر کاربر دقیقی را به خودش جلب کند. این بار اما شرکت معروف و شناخته شده Lego محصولی جالب را به بازار دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه کرده است. این دوربین جدید طراحی متفاوتی داشته و از خود قطعات لگو تشکیل شده است. ابعاد این دوربین کوچک بوده و وزن آن سبک است.این دوربین جالب قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۳‌مگاپیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۵/۱‌اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۰۰۰۰پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.دوربین عکاسی دیجیتال لگو مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۱۲۸‌مگابایت می‌رسد. با این همه نگران نباشید، چون این حجم حافظه برای نگهداری حدود ۸۰ عکس شما کافی و مناسب است.

نکته جالب توجه درباره این دوربین مجهز بودن آن به فلاش در هنگام عکاسی است که امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت بهتر را به کاربرانش می‌دهد.

شرکت Lego اعلام کرده است که دوربین عکاسی جدید و جالبش را به تازگی و با قیمت ۹۹/۴۹‌دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.