اولین PMP شرکت Samsung سازگار با سیستم موبایل TV چین

بازار دیجیتال- شرکت Samsung به تازگی محصولی را برای کاربران چینی به بازار معرفی کرده است که انتظار می‌رود نظر بسیاری از کاربران حرفه‌ای این کشور را به خودش جلب کند. این محصول جدید در واقع یک دستگاه پخش چندرسانه‌ای قابل‌حمل است که با سیستم موبایل تی‌وی چین سازگاری دارد. نمایشگر این محصول از نوع LCD با اندازه بزرگ ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۴۰×۴۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این PMP جدید با مدل YP-CM۳ به بازار معرفی شده و قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی و ویدئو با فرمت‌های رایج را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه فایل‌های موسیقی با فرمت‌های MP۳، WMA، OGG و FLAC را اجرا کرده و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های MP۴، AVI، SVI، RM و RMVB را هم برای کاربرانش نمایش می‌دهد.

این PMP مبتنی‌بر حافظه فلش بوده و در دو نسخه ۴ و ۸ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. این محصول که مجهز به یک اسپیکر داخلی است با انواع کارت‌های حافظه microSD هم سازگاری دارد. این محصول مجهز به رادیوی FM بود و امکان ضبط صدای دیجیتالی را هم دارد. با این همه اما هنوز شرکت Samsung اطلاعات دقیقی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول را اعلام و منتشر نکرده است.